Voor 4,20 heb je een hele mooie parkeerplaats waarbij je auto stralend schoon gewassen wordt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammie schreef:Het staat gewoon netjes op de site vermeldIk blijf het duur vinden, zeker ook omdat ze het niet op voorhand vertellen. Je betaald x euro voor een kaartje. Als er dan nog gewoon op de site het fatsoen hebben om te melden dat je ook 5 euro kwijt ben aan het parkeren vind ik het al heel anders overkomen dan dat je ter plekke achter moet komen. Wie zegt nl. dat ik mijn portomonee standaard meeneem?
Sammie schreef:Sjoos schreef:Zondag bij de laatste shows zat alles vol. Wij schoven de picknick bankjes naar de ring toe, zaten we eerste rang
Die waren zaterdag al bezet. De tribune was vol, de trapjes. De voorste bankjes langs de lange kant. Op de kort kant stond ook iedereen vooraan en óp de bankjes. Andere kant ook.
Mijn tip voor volgend jaar... meer tribune bij de bitpiste! Serieus die vip lounge was gedurende de hele dag zowat leeg. Weg ermee... Laat ze maar zitten tussen het gewone gepeupelDie betalen €30 voor zo'n show. (25 kaartje en 5 voor de overpriced uitrijkaart)