Uitrijden auto's dramatisch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Uitrijden auto's dramatisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 13:01

Blij dat ik daar niet woon :=
Voor 4,20 heb je een hele mooie parkeerplaats waarbij je auto stralend schoon gewassen wordt := Hele tijdelijke parkeerplaats dat wel :=

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 13:04

Volgens mij had ie ook echt de duurste plek van heel Utrecht uitgekozen :+ Maar 2-3 euro per uur vind je hier in de buurt echt vaker.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:10

ik vind 5 euro ook wel meevallen idd. het is tóch een weiland, waar nu een tijdje geen paarden op gezet kunnen worden (volgens mij doen ze dat normaal wel?). al die autogassen zijn natuurlijk de pest voor je weiland!
maargoed, ik ben ook zo'n randstad-type, die 5 euro echt heel goedkoop vind! normaal betaal ik idd 5 euro voor een uur, dan vind ik het voor een dag toch meer dan redelijk :D

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 17:01

Volgens mij was dat geen paardenweiland. En zo wel: dan mogen ze zich wel eens achter de oren krabben met dat prikkeldraad.

Ik vind 5,- dus wel veel geld. Zeker als je ook nog eens 27,50 voor een kaartje betaalt aan de kassa.

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 17:31

aie dat geld had je je als bokker al kunnen besparen ;)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:00

Ik vind 5 euro ook best meevallen.

Wij hebben een dag ook lang in de rij gestaan om uit te rijden, maar voor de rest ook geen last van gehad, omdat we ws te laat weggingen :)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 08:56

Sin schreef:
aie dat geld had je je als bokker al kunnen besparen ;)

Sterker nog: dinnetje en ik hebben helemaal niets betaald ;)

Maar dan nog vind ik het in verhouding veel geld.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 12:41

Het is géén paardenweiland. Bij Deurne staan ze sowieso niet buiten en volgens mij is dit terrein van de buren. En volgens mij was het trouwens koeiengras en/of kuilen ze het in.

Ik blijf het duur vinden, zeker ook omdat ze het niet op voorhand vertellen. Je betaald x euro voor een kaartje. Als er dan nog gewoon op de site het fatsoen hebben om te melden dat je ook 5 euro kwijt ben aan het parkeren vind ik het al heel anders overkomen dan dat je ter plekke achter moet komen. Wie zegt nl. dat ik mijn portomonee standaard meeneem?

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:23

Sammie schreef:
Ik blijf het duur vinden, zeker ook omdat ze het niet op voorhand vertellen. Je betaald x euro voor een kaartje. Als er dan nog gewoon op de site het fatsoen hebben om te melden dat je ook 5 euro kwijt ben aan het parkeren vind ik het al heel anders overkomen dan dat je ter plekke achter moet komen. Wie zegt nl. dat ik mijn portomonee standaard meeneem?
Het staat gewoon netjes op de site vermeld ;) (onder praktische informatie)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:54

Oh := :')

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 17:09

haha elk paardenmens neemt toch zn portomonnee mee naar een paardenevenement? daar gaan al die standhouders iig wel vanuit :=
maar ik snap wat je bedoeld, ik had eigenlijk ook geen geld bij me. mag niks meer kopen van mezelf :+
(jeetje nu spreek ik mezelf wel tegen zeg :+)

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 17:14

i
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 06-11-23 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 18:00

voor mensen die er 3 dagen zijn vind ik dat parkeren wel bij de prijs inbegrepen moet zijn. je betaald al flink wat voor een passe-partout, en je ziet 3 dagen niet heel veel verschillende dingen (ja programma is wel íets anders elke dag, maar toch ook een hoop hetzelfde)
dus vind ik dat parkeren daar wel bij in mag zitten :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 23:01

Mijn auto was ook zo verstoft achteraf!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 01:56

Sammie schreef:
Sjoos schreef:
Zondag bij de laatste shows zat alles vol. Wij schoven de picknick bankjes naar de ring toe, zaten we eerste rang :+

Die waren zaterdag al bezet. De tribune was vol, de trapjes. De voorste bankjes langs de lange kant. Op de kort kant stond ook iedereen vooraan en óp de bankjes. Andere kant ook.

Mijn tip voor volgend jaar... meer tribune bij de bitpiste! Serieus die vip lounge was gedurende de hele dag zowat leeg. Weg ermee... Laat ze maar zitten tussen het gewone gepeupel :+ Die betalen €30 voor zo'n show. (25 kaartje en 5 voor de overpriced uitrijkaart)

Nou was ik dus een van die mensen die gebruik mocht maken van het Vip terras, moet zeggen dat het zeker op de laatste dag bij de laatste show erg relaxed was om daar te kunnen staan/zitten. Maar ook mij viel op dat er eigenlijk best weinig gebruik van werd gemaakt. Anderzijds was het deel overdekt met zicht op de piste echt weinig, dus ik ben blij dat het weer zo goed is geweest. Wat er rond liep waren inderdaad de showmensen, Ymke, Pignon, Chris Irwin, dat soort mensen, aangevuld met zakelijke Vip gasten én...... idioten zoals ik die een Vip arrangement gekocht hebben (onder andere) om gegarandeerd goed zicht te hebben. En daar zat ik dus bepaald niet gratis. Jij roept 30 euro voor zo'n show, een passpartout zou 45 + 15 = 60 geweest zijn, ik heb voor mijn passpartout 175 betaald :o ( Daar zaten dan nog een aantal voordelen bij waaronder een lunchbuffet, maar op de andere vipvoordelen heeft HE m.i. veel steken laten vallen. )
Maar mijn zicht op de shows was dus bepaald niet gratis ;)

Oh over mijn fantastische Vip parkeerplek gaan we het maar niet hebben. Een dag makkelijk uit kunnen rijden maar stond toen véél verder dan het 'gewone' publiek wat om dezelfde tijd gearriveerd was, want ja ze hadden iets meer vippers dan bedacht :( Dag 2 en 3 stond ik evenver, kon toen wel makkelijk uitrijden omdat ik pas vér na sluit het terrein afkwam, dus geen last gehad daarmee gelukkig :+

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:38

wij zijn onder het lintje doorgereden en via de VIP kant vertrokken :+ , alsnog een uur staan wachten idd..