Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Puchje schreef:Wowwwie![]()
Noor, wat ziet hij er goed uit en wat rij je hem súper vriendelijk![]()
Zo moet paardrijden zijn, wat een genot om naar te kijken!
En ook die buitenrijfoto's, het plezier straalt er vanaf, vaker doen!!!
klomp schreef:Wil je voortaan kwijlbakjes reserveren als je z'on knapperd showt?Wat een gaaf beest en top dat het gezwel is verkleint! Jullie zijn een topcombi en zo te lezen vrienden voor het leven! Dat is toch het mooiste dat paard en ruiter zo goed op elkaar zijn ingespeeld. Heerlijk!! Hopelijk mogen jullie nog lang van elkaar genieten!
Iloonie schreef:Wat een gaaf paard en die uitstraling zegt genoeg! Ik snap dat zo'n paard je door een lastige periode kan slepen en waarschijnlijk heb jij hetzelfde voor hem gedaan!
Mindfields schreef:Iloonie schreef:Wat een gaaf paard en die uitstraling zegt genoeg! Ik snap dat zo'n paard je door een lastige periode kan slepen en waarschijnlijk heb jij hetzelfde voor hem gedaan!
Ja echt, toen mijn friese hengst gestorven was en ik echt niks meer kon van verdriet, moest ik toch elke dag naar Condie want niemand anders kon hem verzorgen of durfde hem buiten te zetten etc. En op stal was ik eerst ook plompverloren want in de borstels zaten nog haren van mn fries, alles rook naar hem, zijn zadel gebruikte ik ook voor Condo etc etc. Maar langzamerhand toverde Condie weer een glimlach op mijn gezicht en dat lukte verder niets of niemand, 6 maanden lang. Verschrikkelijk wat een tijd was dat.
Myukii schreef:Pff, wat kan ik toch genieten van jouw foto's, haha, jij hebt precies het paard, die je zo (hoeft niet ingepakt!) bij mij op stal neer mag gooien, haha!
_Lott schreef:Ik vind jullie een heerlijk stel om naar te kijken!
Breng je hem ook nog uit in de sport?