echt? een boek??? hebben! ik koop vast het eerste exemplaar superinteressant!
maar over de foto's: echt adembenemend. ik heb beide dames ooit een demo zien rijden, en in het echt zijn ze net zo mooi als op de foto's
Karina
Geplaatst: 25-08-09 14:47
Prachtig hoor! Allebei de topics bekeken. De outfits ken ik en zijn heel mooi, hou wel altijd een stiekeme voorkeur voor blotepaarden-foto's . De lach vind ik helemaal "Chawwa" hoor! Sommige van de rijfoto's komen misschien ietsje druk over, maar dat komt dan ook weer door het bokt-scherm als achtergrond en het copywright. Soajo staat er heeeeel mooi op trouwens.
Maarreh... waar vind je zo'n mooi zonnebloemenveld? Want dat schreeeuuuuwt natuurlijk om een fotoreportage van mijn nieuwe lusitano Girasol (=zonnebloem) *voegt weer iets toe aan dromen-lijstje*
Uprica
Geplaatst: 25-08-09 15:17
zo dan.... prachtige foto's en prachtige paarden! zelfs de kleine details zie je goed ( roosjes ), mooie belichting echt de perfecte plaatjes
Shylah
Geplaatst: 25-08-09 16:12
Woooooow!! Wat een prachtige foto's en bovenal wat een prachtige paarden!!!!! :D
Wijslander
Geplaatst: 25-08-09 16:16
Hypofocus schreef:
Dus het klopt inderdaad wat je schrijft. Maar 't heeft dus een reden 'k Wilde het alleen ff uitleggen
Ik snap hem helemaal! En ach, de beste stuurlui staan nog altijd aan wal, ik wil niet weten wat voor hoofd ik zou trekken als ik op een steigerende lusitano zat
xElienx
Geplaatst: 25-08-09 17:04
opnieuw in 1 woord GÉ-WEL-DIG!!!!
Marive
Geplaatst: 25-08-09 17:09
Wauwie! Wat een mooie foto's! Ik ben verliefd
Nouvel
Geplaatst: 25-08-09 17:11
hele mooie plaatjes van prachtige paarden met een geweldig passende achtergrond, super weer hoor!
Ik had het geluk al een voorproefje in mijn mailbox te hebben mogen ontvangen. Ik ben rete trots op mijn hartsvriendinnetje en haar mooie mannen! (op de zeemleren lap in de voorpluk van Soajo na ) Werkelijk waar geweldige foto's waarop Chawwa inderdaad gewoon Chawwa is zoals ze is. Een lieve bloedmooie dame met een enorm groot en bijzonder (paarden)hart.
Wáuw! Geweldig!!!! Wát een schitterende foto's! Echt top!
Nouvel
Geplaatst: 27-08-09 21:34
Kriel schreef:
(op de zeemleren lap in de voorpluk van Soajo na ) Werkelijk waar geweldige foto's waarop Chawwa inderdaad gewoon Chawwa is zoals ze is. Een lieve bloedmooie dame met een enorm groot en bijzonder (paarden)hart.