ik tel voor 3 Ik had vorige keer gewoon een plakstickermaar ik loop met een zwart shirt.. emt achterop groot JOLLIEGIRL in fluoriserend geel
Ja, maar die ook daadwerkelijk naar mij toekomen voor een praatje? Misschien schrik ik wel iedereen af.
Jolliegirl schreef:ik loop met een zwart shirt.. emt achterop groot JOLLIEGIRL in fluoriserend geel Kijk, da's pas OPVALLEND! Hmmmm...... wat zal IK die dag eens aantrekken? Zo erg ben je toch niet, Bellatrix?
Euh, nee, natuurlijk niet. *houd wijselijk haar mondJammer dat het te laat is om een shirt met mijn boktnaam te laten maken.
Heb ik vorig jaar ook gedaan Caira Ik vind het leuk om te doen en heb er veel zin in En ergens op de site van Horse Event kun je dat vinden
Ik wil jou ook meeten Bella. Ik hoop dat 't t-shirt wat ik gewonnen heb met die logowedstrijd voor HE af is maar denk het niet.
Ja, maar de shirts die julllie aanhebben zijn toch alleen voor teammies?Maar ik koop zeker wel een tshirt of petje. Prijzen zullen rond de €15 voor een shirtje zijn? Ongeveer?En kan je daar bij de Boktstand pinnen?
Qua prijs moet je denken aan 20 euro voor een shirt, 25 voor een polo, 15 voor een cap.Staan ook de prijzen in..
ik weet niet of ik kom kletsen met bokkers want ik heb ook niet-bokkers bij maar ik kom wel een shirtje halen.