geweldige foto's!
edit: de tranen springen me in de ogen bij die laatste foto in je profiel, wat mooi zeg!
is ze al drachtig van Tietse trouwens? mijn vriendin verwacht een Willem

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nessah schreef:Als het een onbekend meisje op een haflinger was geweest dan was het ahhh,zielig blabla.. En nu is het opeens schitterend?
Ik vind geen 1 paard schitterend met zijn neus op zijn borst..
Citaat:maar een turnster kan een heleboel idiote dingen met haar lijf. Dat vind ik toch ook niet zielig.
Bolzak23 schreef:Ja. Ik snap je wel. Ben het met je eens. Maar toch bepaalde dingen kan het ene paard wel en het andere niet omdat ie gewoon simpelweg leniger is. Vandaar even een vergelijking gezocht....En een fries is wat omhoog en 'gekruld' gebouwd waardoor dat hele ronde (wat mij betreft) totaal niet stoort....
Nessah schreef:ik gaf mijn opmerking meer omdat er normaal van alles wordt geroepen als een paard maar iets te diep loopt en nu is het weer schitterend..
_Amandaaa__ schreef:Wat eeeen super gaaaf & gewldig stel zijn jullie met elkaaaaaar,!!
jullie zijn geweldig samen
alleen wat egt jammer is .
is dat hij wat ongemakkelijk loopt en ver agter de lood lijn loopt
soms gewoon te ver dat hij in de krul loopt.!
daar zal ik eerst maaaar is goed aan gaaaan werken.!:)
& dat is ook fijner voor een paard
maaar vedder egt gewedlig !
& een nette houding
drupke schreef:hilarisch......!!!! vertel hoe je dat doet met dat achterbeen.....wil ik ook!!!!!!!!haha