Wauw, netjes hoor! Bij die racefoto's zet ie prachtig zijn nek erop zeg. Super dat je ook met trens blijft rijden als het zo goed gaat. Klein puntje; probeer hem iets meer ruimte te geven bij het uitstrekken en middendraf.
Nee, dat vind ik onzin. Ik rij hem niet met bandages, wordt me veel te warm onder die dingen. Bovendien vind ik het veel te veel gedoe, dat om- en afdraaien. En zonder rijden doe ik ook niet. Hij zou zich toch aantikken omdat iemand zonder mooier vind op de foto... nah-ah, mij niet gezien zeg maar Ik vind dit heel prima en supernetjes. Heb ze ook in ererondes op regio en Nederlandse kampioenschappen gewoon om.
Voor wie het vroeg; nee, ik start niet in Gaanderen. Het NK is dan ook en we zijn geselecteerd. Zaterdag werden we (op ex aequo-regeling) reservekampioen
He wat naar zeg, ben je zo ver met een paard wordt tie ineens verkocht! Echt balen voor je zeg.. Heb je nog wel afscheid kunnen nemen? Veel sterkte in ieder geval en hopelijk heb je gauw weer een ander fijn beest te rijden.
chocobroodje
Geplaatst: 28-08-09 10:44
Waarom is je paardje weg? En wat opeens. Ik las net de OP dat je 22ste je debuut in Z1 mocht maken. Was hij niet van jou? Sorry als ik nieuwsgierig ben
Annash
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-09 10:44
Nee, ik heb helaas geen afscheid kunnen nemen.
Chocobroodje (hee, daar heb ik best zin in), nee, hij was niet van mij. Dit heb ik ook altijd kenbaar gemaakt en was de eerste zin die in mijn profiel over hem stond.