Citaat:Don't worry, het komt helemaal goed met de bodem en het stof. We gaan er extra aandacht aan besteden en natuurlijk willen wij ook een bodem waar goed op te stoppen is.
Het probleem bij de Summershow was overigens niet dat de bak niet droog genoeg was, maar in vergelijking met het NK was hij veel minder hard. Vorig jaar waren er veel klachten over de te harde bodem en ook daar hebben we naar geluisterd. Maar ik heb ook op de Summershow een paar mooie stops gezien, dus het kan wel.
De kunst is natuurlijk om je rijden technisch aan te passen aan de omstandigheden en dat is niet voor iedereen weggelegd! Daardoor krijg je soms die hemeltergende stops.![]()
We blijven ons best doen om de omstandigheden voor de deelnemers en publiek te idealiseren.
Over de temperatuur: je kan niet meer schuifdeuren openzetten dan er zijn.![]()
Laten we blij zijn als we mooi weer hebben, dat is toch beter en leuker en gezelliger voor alles en iedereen.
het gaat er ook niet alleen om of je kan stoppen of niet.
bedoel een paard wat goed kan stoppen zal het vast ook wel doen op een harde bodem.
het heeft echt niet altijd te maken met het kunnen aanpassen aan een bak dat is wel lekker makelijk gezegt.
maar een harde bodem is gewoon niet goed voor je paard.
en voor een NK mag je toch wel een goeie bak verwachten.
en niet dat je je dan technisch moet gaan aanpassen aan een bak.
en oke tuurlijk moet je dat altijd wel een beetje hoeveel snelheid enz.
maar ja hoe moet je rijtechnisch aanpassen met een te harde bak?
maar ok je zegt dat het allemaal goed komt.
dus neem aan dat , dat ook zo is.
en dat jullie je best doen geloof ik ook zeker.
en het kan nooit 100% goed zijn, maar ik vind een goeie bodem gewoon erg belangrijk.
ik sla een jaartje over en niet alleen om die rede hoor er zijn wel meer persoonlijke redenen wat niks met de locatie of organisatie te maken heeft.
en ik ben zeker voor de rest niet negatief.
de sfeer is goed de organisatie is goed en de locatie op zich is prima dus daar echt niks over.
.
Op het NK wil je toch de top laten zien? Als je in principe nog in de L5 thuishoort, dan is het toch vreemd dat je dan meteen aan een NK mee kan doen? Ik vind het niet meer dan logisch dat alleen de hoogste 2 levels aan een NK mee mogen doen
Ik heb dit jaar 2 wedstrijden gestart en 28 punten bijelkaar gereden gaat dus erg hard.