Whaha annemarie heb ik ook wel eens gehad, zag ie iemand springen en reed ik net naast de sprong, d8 ie, ooeeeh oliebol ik moet ook springen xD Echte luchtsprong
Auuuu Raja , je hoort ook egt plof als je valt !
Laatst bijgewerkt door Fireheart op 29-05-09 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Raja
Geplaatst: 29-05-09 19:47
zap schreef:
Zodan Raja! Het is net alsof ik mijn pony zie gaan , geen houden aan als ze eenmaal op weg zijn. Hopelijk doet hij het niet veel vaker!
Het was helaas geen eenmalige actie Ze deed dit regelmatig. Niet altijd zo heftig hoor! Maar het was een giga heethoofd! Helaas is ze vorig jaar afgekeurd op steeds terug kerende peesblessure en nu mag ze beebies krijgen
Raja
Geplaatst: 29-05-09 19:47
AdindaPony schreef:
Whaha annemarie heb ik ook wel eens gehad, zag ie iemand springen en reed ik net naast de sprong, d8 ie, ooeeeh oliebol ik moet ook springen xD Echte luchtsprong
Auuuu die laatste, je hoort ook egt plof als je valt !
Raja, wat een rotzak zeg, hij geeft zelfs nog een trap na
Wel heel herkenbaar, ik ben ook vaak tijdens zulke bokpartijen gevallen, ik heb echt ontelbaar veel paarden zadelmak gemaakt, of "onhandelbare"paarden gereden , toen ik nog een grote portie lef had
Nu heb ik ze liever wat braver
TessaVB
Geplaatst: 29-05-09 20:03
Ziet er heel stom uit als een weigering, maar een seconde daarna bokte ze, en viel ik vol op de hindernis, waarna hij helemaal instorte.
Raja
Geplaatst: 29-05-09 20:05
Nou, je mag best wetem dat ik echt in mn broek scheet voor dat paard! Ik heb 2 keer een peesblessure met haar opgebouwd en geloof me, dat was geen pretje! Eb iedere eker als ik net weer mn vertrouwen terug had en we gewoon konden rijden, ging het weer mis... Bij de derde blessure hebben ze ahar ook gelijk afgekeurd... maar verder was het echt een geweldig paard!!! Ze deed altijd alles voor je! ze was gewon zo gefrustreerd dat ze niks mocht! Zodra ze weer in het land mocht, was het over!
Maar ik heb ze ook liver wat braver hoor! gelukkig is mijn ruin niet zo heftig
iingee
Geplaatst: 29-05-09 20:12
ik heb ook nog een leuke blooper!!
t was op een oefencross. het 1e rondje ging heel goed en toen bij het 2e rondje zei de eigenaar van ilan van neem anders de afsprong. dus zo gedaan. maar ilan stond er net voor stil dus ik keek naar beneden en toen sprong hij toch.... haha dan krijg je dus dit :
Die vrouw was dus de instructrice en ging daar staan omdat paard Bo er de heletijd langs ging. Dus zij dacht, ik ga daar staan en kan ze er niet langs, maar paard Bo dacht wat anders :p
Zqw39
Geplaatst: 29-05-09 21:11
Ik heb even in mijn documenten gezocht en ik heb er ook nog 1 gevonden Tijdens een onderlinge spingwedstrijd op de manege;