Akira pas 4 week onder het zadel.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Baal

Re: Akira pas 4 week onder het zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 21:03

Ziet er heel ontspannen uit, jullie zijn 'n mooie combinatie. Beugels kunnen mss inderdaad nog wel 'n gaatje langer.
Imo kun je een jong paard beter zsm voorwaarts leren gaan in het juiste tempo, en als het nergens op reageert behalve op 'n spoortje... dan zou ik er geen seconde over twijfelen!

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 21:09

Wat een heisa word er weer gemaakt.. Heb alleen de eerste pagina gelezen, om nou 5 blz vol geruzie te lezen had ik even geen zin in. Maar ik zie geen probleem in een dag met sporen rijden.. Vind het er lekker uitzien, en je hebt hem netjes laag lopen, zie ik veel liever dan gelijk zo hoog in het krulletje. Ik zou je beugels juist een a twee gaatjes langer doen, ik heb nu het idee dat je naar achter kukelt en zo kun je onbewust aan de teigels gaan hangen. Veel plezier nog met je kanjer :D
Groetjes

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-09 21:10

nee, heb juist niks in mijn handen..
verder is het een springzadel,en ik rijdt nu met 1 gaatje korter
dat bevalt me meer hihi.
ne, akira moet zelf ontspannen en dat gaat superlekker :)

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 10:32

Snap de heisa niet helemaal eigenlijk. Ik zie een heerlijk ontspannen paard, die lekker de bak rond sukkelt, want veel meer doet ze niet. En dat hoeft ook niet, gezien het feit dat ze pas weer opgepakt is.

Blijkt maar weer eens hoeveel onkunde en onkennis er leeft.

Lekker zo doorgaan, komt helemaal goed.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:44

Maaike14 schreef:
sammy1 schreef:
zou ik graag willen zien,
ik reageer zo op jou omdat jij ts aanvalt met dingen waar ze niks aan heeft,
je reageerd alsof jij alles kunt.,ik zou zeggen zet foto s neer en wij oordelen.

Nieuw foto's moet ik er nog een keer opzetten deze zijn van een half jaar geleden
[RT-HAW] Manuela @ work

wat vind jezelf dan van deze foto s,
ze zijn heel wazig maar ik zie bij je paard duidelijk een dikke glimlach(bit te strak)
maargoed ik heb geen zin meer in een discussie.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:52

Moderatoropmerking:
Ik heb een flink aantal berichten verwijderd die niet volgens de regels van Bokt zijn geplaatst. Op RIJ-ITP mag je rijtechnisch commentaar geven, dit dient echter wel te voldoen aan de regels van RT-HAW. Dus opbouwend, en geen herhalingen. Ook is het nergens voor nodig om persoonlijk te worden. Het topic gaat nou weer open, met het dringende verzoek om weer ontopic verder te gaan, en te reageren met in acht neming van de regels.