Storm76 schreef:Vroeg jij een tijdje terug niet hoe je een hengstenvlecht het beste kan laten blijven zitten? Is dat nog gelukt op deze wedstrijd?
Klopt dat was ik. Wilde zelf die hengstenvlecht-of-wat-dan-ook maken...
Maar heb er gewoon geen talent voor. Gelukkig hoeft Kees daardoor niet met een afgeraffelde scheve schurftige vlecht rond te draven, want de groom friemelt dat zo in een paar minuten voor elkaar.
Danique07 schreef:Succes met leren van je proeven haha, wat ben ik blij dat we hier daarvoor een lezer hebben
Daar was ik ook het meest zenuwachtig voor. Zelfs kinderen rijden foutloos de proef uit hun hoofd... dus dan zou ik natuurlijk halvewege voor de 3de keer uitgebeld worden.
Mijn instructeur zei dat je de letters moet vergeten, dat is te verwarrend. Maar leer gewoon als: "Op de volgende lange zijde van hand veranderen, in de hoek galop aanspringen, meteen grote volte op de lange zijde". Dan weet je zelf wel dat het niet meteen de eerste hoek is maar de tweede want de eerste hoek meteen aanspringen is te snel voor je klasse. Klinkt misschien niet makkelijker, maar toen ik het zo deed kon ik het wel onthouden.