Bonnie en ik 1e concour Hoogeveen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:49

dorieeen schreef:
Ik vond marcello ook leuker bij je,
je zit idd nogal krampachtig, & ik vind je ook te groot. :o
verder loopt ze wel nagevelijker als marcello, maar goed...

Ik ben het wel eens met dorien!!! maar ik weet dat dit niet meer mag maar je bent er inderdaad te groot voor

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 14:03

Ja dat weet ik nou ook wel
Blijven jullie zeuren of is het nu klaar?
@ liiisette als je weet dat het niet meer mag waarom zeg je het dan wel? ik heb nu alweer 2 of 3 pagina's met bijna allemaal hetzelfde

Puck__

Re: Bonnie en ik 1e concour Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 17:41

Hee,
Aller eerst : Leuke pony!
Iets rechter op op je pony gaan zitten en het is zoizo fijn dat je les krijgt.
Wel vindt ik je ook te groot (zwaar) voor je pony, waarom stap je eigenlijk niet over op een grotere? Als het een manege pony is hoeft dat niet zo'n probleem te zijn toch.

djelysia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:01

,, mooie pony nette proef !
alleen ja ,, sorry dat ik het nog is zeg maar ik ben het met de andere eens
MAAR : het kan er nog net mee door het is geen '' chocking beeld'' om het zo te zegge
veel succes verder

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:06

Leuke pony, jammer dat hij zo smal is dan lijk jij direct zo groot op je pony.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:08

Code
Denken jullie eraan dat als je rijtechnisch commentaar wil geven, je dit dan moet doen volgens de regels van RT-HAW? Dat houdt in dat je bericht opbouwend moet zijn en geen herhaling mag zijn van eerder gegeven commentaar. Er is dus nou genoeg gezegd over de grootte van de TS.

te groot zijn voor iemand is toch ook van invloed als het over rijtechnisch commentaar gaat.
Ik weet dat het storend is als iedereen daar over doorhamert.

Maar als iedereen bv over de handen gaat zeuren, dan is het na 3x zeggen ook genoeg en dat zou beteken dat je alles 1-2x mag zeggen en dat haalt een topic het niet verder dan 1 pagina
En berdien ik wil je er nog even op wijze dat dit ITP is dus je mag toch geen rijtechnisch commentaar geven }>

Maar goed wat ik niet snap en wil begrijpen dat de TS zo wilt blijven doorrijden op een MANEGE-PONY.
Als het een eigenpony was geweest was ze ook te groot maar zat er nog een emotionele waarde aan vast maar in dit geval niet.
Je kunt nog gewoon je liefde laten zien en voelen maar rijden moet je gewoonweg niet meer willen.
Dan laat je pas echt zien HOEVEEL JE VAN DIE PONY HOUDT.

Nu ben je iemand die van paardrijden houdt.

amo500

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:15

tita schreef:
Code
Denken jullie eraan dat als je rijtechnisch commentaar wil geven, je dit dan moet doen volgens de regels van RT-HAW? Dat houdt in dat je bericht opbouwend moet zijn en geen herhaling mag zijn van eerder gegeven commentaar. Er is dus nou genoeg gezegd over de grootte van de TS.

te groot zijn voor iemand is toch ook van invloed als het over rijtechnisch commentaar gaat.
Ik weet dat het storend is als iedereen daar over doorhamert.

Maar als iedereen bv over de handen gaat zeuren, dan is het na 3x zeggen ook genoeg en dat zou beteken dat je alles 1-2x mag zeggen en dat haalt een topic het niet verder dan 1 pagina
En berdien ik wil je er nog even op wijze dat dit ITP is dus je mag toch geen rijtechnisch commentaar geven }>

Maar goed wat ik niet snap en wil begrijpen dat de TS zo wilt blijven doorrijden op een MANEGE-PONY.
Als het een eigenpony was geweest was ze ook te groot maar zat er nog een emotionele waarde aan vast maar in dit geval niet.
Je kunt nog gewoon je liefde laten zien en voelen maar rijden moet je gewoonweg niet meer willen.
Dan laat je pas echt zien HOEVEEL JE VAN DIE PONY HOUDT.

Nu ben je iemand die van paardrijden houdt.

mee eens :j

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 19:17

Als ik geen pony's tot me beschikking heb
Alleen deze
En ik wil doorgaan en kan ook niks anders vinden
Nou?
En waarom lijk ik zo zwaar
Ik ben potverdorie niet zwaar
Ik hou van de pony en de pony van mij
Ze vind het heerlijk om voor me te werken enzo dat laat ze ook merken
Hoe moet ik dat jullie nou eens duidelijk maken

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:26

Er zit een groot verschil tussen te zwaar en te groot, ook al zou je dus 50kilo wegen dat maakt voor jouw lengte niet uit.

Je hele voeten en stuk onderbenen komen onder zijn buik vandaan.
Mijn pony houdt ook van mij maar van werken :n zijn dus 2 verschillende dingen.

Hoe moeten wij jou duidelijk maken dat je een zeer fout en egoistisch bezig bent.
JIJ wilt doorgaan omdat je niks anders kan vinden.

Laat ik het zo zeggen mijn vb ik heb een eigen pony (en paard tot mijn beschikking :D ) die is 148cm ik ben 168cm en weeg op dit moment te zwaar voor mijn pony 61.5 kilo
Ik rijd daarom nog maar 1x hooguit 2x in de week en zodra ik onder de 60 ben dan pak ik hem weer vaker op.
Dit is wat ik wil, ik wil niet dat ie veel moet dragen en ik moet eerlijk zijn er is veel spiermassa bij mij omdat ik ook voor andere dingen train.
Er is meer dan enkel rijden, jij moet dat nog leren, je moet leren dat er leuke dingen zijn.
En je kan me niet vertellen dat die manege enkel deze pony voor je hebt staan, er staan best groter waar je ook leuk op kan rijden en verder doe je dus andere dingen met deze pony.

maar goed als jij dat niet WILT wie ben ik dan?
Ik snap alleen niet dat er mensen zijn zoals jij, dat ze paard willen rijden, koste wat het kost.
Maar ik weet het, ze bestaan en ik ben ook geen heilige en ik heb ook mijn pony pijn gedaan maar nooit met opzet.
Nu kan ik niet doen wat ik wil, maar dan doen we een stap terug.
Wie weet ooit in de toekomst weer een stap vooruit maar als dat niet lukt moet ik me neerleggen bij het besluit en soms doet dat pijn heel veel pijn

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 19:30

Ik heb ook wel eens een foto gezien van iemand die op een shetlander reed en die bijna mee kon lopen en die kreeg er geen commentaar over >;) :?

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:34

ik denk dat ze het nu wel weet dat ze te groot is en iets te zwaar.. maar ik heb wel erger dan erger als dit gezien...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:36

corientjuhh schreef:
Ik heb ook wel eens een foto gezien van iemand die op een shetlander reed en die bijna mee kon lopen en die kreeg er geen commentaar over >;) :?

tja die heb ik niet gezien anders had ik er wel wat van gezegd.
Maar ga jij maar eens goed en vaak naar je foto's kijken en zeg dat heel eerlijk tegen jezelf wat je er van vindt.
Dan neem je een besluit, en neem een besluit waar je je goed bij voelt.

Afscheid nemen moeten wel allemaal, wel in verschillende vormen maar niemand kan altijd op een bepaalde paard of zijn eigen paard blijven rijden.
Afscheid nemen doet nou eenmaal pijn.

iig veel plezier verder nog met de pony in welke vorm dan ook.
Ik zal er niks meer over zeggen.

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:41

tita schreef:
corientjuhh schreef:

tja die heb ik niet gezien anders had ik er wel wat van gezegd.
Maar ga jij maar eens goed en vaak naar je foto's kijken en zeg dat heel eerlijk tegen jezelf wat je er van vindt.
Dan neem je een besluit, en neem een besluit waar je je goed bij voelt.

Afscheid nemen moeten wel allemaal, wel in verschillende vormen maar niemand kan altijd op een bepaalde paard of zijn eigen paard blijven rijden.
Afscheid nemen doet nou eenmaal pijn.

iig veel plezier verder nog met de pony in welke vorm dan ook.
Ik zal er niks meer over zeggen.

ik zou idd ook niet verder rijden.. iig niet op wedstrijden

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:53

Maar als het een pony van de manege is, zijn er dan geen andere paarden. Jij bent echt wel toe aan een paard of stevige grote pony!

Ik vind de pony ook niet bepaald ontspannen lopen. Dan kun je jezelf wel serieus vinden, maar dan mag je wel eens wat serieuzer naar de foto's kijken.

Wees eerlijk, wees kritisch!
En als dat betekend niet meer rijden....Dan is het jammer. Je eigen belangen voor de pony laten gaan is niet eerlijk. Dat getuigd niet van dierenliefde.

Ik hoop dat je een andere pony vindt om te rijden/verzorgen!

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 21:05

kips schreef:
ik denk dat ze het nu wel weet dat ze te groot is en iets te zwaar.. maar ik heb wel erger dan erger als dit gezien...

Nou, nee dat weet ze niet, lees een paar reacties terug ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 21:38

Slotje voor overleg.