Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wemkelover schreef:Vroeger het allereerste paardje in de ontwikkeling van het paard. Eohippus? ( die met drie tenen en zo groot als een vos). Dat was een alleseter.
Ik vind het toch wel vreemd en toen ik dit bericht voorlas aan me zusje rende ze meteen naar de wc ????Denk niet dat het erg veel kwaad kan, maar ja kan altijd even da bellen voor info..
JaneJansen schreef:Nee! Wel heel apart! Denkt zeker de nieuwe stalkat te zijn?![]()
![]()
Hoop niet dat er rattengif in de rat zat, heb je al nagevraagd of dat nog ergens kan liggen?
mnkortleve schreef:katjamanny schreef:Geloven jullie dit nou echt mensen? Kijk eens naar haar berichten-aantal...
Wel vreemd ja dat ze zelf niet eens meer reageerd, vooral als je weet dat je paard er misschien wel dood aan kan gaan als hij die rat op gegeten heeft.
Het zal wel een late slechte 1 april grap zijn.
Richtje schreef:katjamanny schreef:Geloven jullie dit nou echt mensen? Kijk eens naar haar berichten-aantal...
Ja ik geloof het.....
Mijn merrie heb ik zelf muizen zien eten. Dus waarom dan geen rat
Eva_D schreef:Richtje schreef:Ja ik geloof het.....
Mijn merrie heb ik zelf muizen zien eten. Dus waarom dan geen rat
Echt ?
Nog levend of al dood ?
Echt vreemd dit hoor... kan het me niet voorstellen dat een paard een levende muis zal vangen en opeten. Word er wel een beetje misselijk van haha