Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantalll schreef:Hahahahaha wat een heerlijke shet !!! Alleen had ik je ervanaf gehaald ...
Ik zou me ook geen donder aan trekken als ik deze shet was ... Dit gaat op de kop verkeerd en je shet weet het ...
Stop eerst maar eens met springen en ga eerst maar eens dressuurmatig flink aan de slag dat je hem ook voorwaarts kan houden, want zo een wedstrijd springen ? dan ga je het echt niet redden.
Ik zie mezelf al een springwedstrijd springen met een gillende keukenmeid achter me aan haha ....
Moet ze bij mijn oudste paard eens doen ... die maakt meteen korte metten.
devon04 schreef:Wat maken jullie hier allemaal een heisa zeg!
Ik ken de eigenaresse van deze pony vrij goed, ik weet ook hoe LUI deze pony kan zijn.
Allemaal wel eens een hele eigenwijze luie shet gereden?
Er staat OEFEN springen, dus geen wedstrijd maar kijken of hij het kan.Ik geef toe het filmpje ziet er niet heel leuk uit maar ik vind de reacties erop allemaal erg overdreven.
Blijf maar lekker oeffenen hoor meisje!
En als hij het kan zal je idd eens de confrontatie op ander terrein aan moeten gaan, als je nooit iets probeert doen ze het ook niet.....
Succes en ik kijk uit naar het volgende filmpje als hij het gewoon lekker doet.
Nessah schreef:@Chantalll: Gaan we nou een klein ruitertje belachelijk maken? Zo komt je berichtje namelijk over.. Voornamelijk je 1 na laatste zin.. Goed dat iedereen met tips komt,maar dat kan natuurlijk ook zonder sarcasme.