probeer alleen wel je hand voor te houden je hebt nu meer druk in je strekken dan op je andere foto's en daardoor heb je op beide strekfoto's tactfouten (beenzetting van je paard draf is 2tact) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nimber schreef:fijn beeld! lastig he dat uitstrekken en dan fijn blijven zittenprobeer alleen wel je hand voor te houden je hebt nu meer druk in je strekken dan op je andere foto's en daardoor heb je op beide strekfoto's tactfouten (beenzetting van je paard draf is 2tact)
Wil je dat even uitleggen. En ik heb idd meer druk aan de voorkant in de uitgestrekte draf. Ik denk dat ik stiekem steun aan het zoeken ben aan me teugels, omdat ik het zo moeilijk vind om het uit te zitten! Bedankt voor je tip. Ga er eens op letten. 

Veel succes samen!
_tarja_ schreef:_Marjon_ schreef:Wow echt super dat ze weer fit is joh!!
Echt super mooie foto's ook.
Succes verder weer![]()
En als je nog eens een fotograaf wil
Hartstikke leuk als je nog eens foto's komt maken! Laatste keer was helaas niet zo succes omdat Tarja toen al niet goed was!
Doen we een keertje met mooi weer!
eflien schreef:Wow, je rijdt haar supernetjes !!
Een heel mooie uitgestrekte draf!![]()
Je mag echt wel supertrots zijn op je fjord!! Gelukkig dat alles nu terug goed gaat!
Nog 'n vraagje: Waar heb jij die frontriem van, is supermooi!! (Net als je hoofdstel, het bruine past prachtig bij haar!!)