Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus ik mocht in het midden plaatsnemen
, jammer maar ja als je moet dan moet je. Verder was hij best braaf en maakte hij er geen persoonlijk snelheids reccord van ondanks dat King in ons nek hijgde letterlijk en figuurlijk hahaha.abddanielle schreef:echt een super dag gehad.
was een leuke wedstrijd.
ging bij mij ook heel erg goed met mijn tinker x haflinger( lijkt op een blegje of zo iets:P)
ik was in de trail 2x 2e, dus helemaal blij.
ben benieuwd naar de foto's.
iedereen nog gegefliciteerd.
en we kunnen beter. Het was pas onze 2e wedstrijd buitenaf dus ik heb absoluut niets te klagen
. Uiteindelijk een 5e plek en verrasing ook een 3e plek. Helemaal super natuurlijk.
, onze eerste officiele wedstrijd zat erop!
) en om 18.15 klaar waren ipv het geplande 17.30uur, zijn we trots op iedereen die deze wedstrijd tot een succes hebben gemaakt!
En ver weg? De Kalverhoek is voor ons niet verder weg dan voor jou naar ons Fique, en daar zijn wij toch ook vele keren heengeweest
, 't is maar wat je wil.
, super om te zien hoe de paarden het ook geweldig vonden en het publiek enorm meeleefde
en ik was niet de enige..
piggeljay schreef:sorry ik zal nooit meer verder vertellen dat Dolly de moeder is van Witty
![]()
maar goed jullie hadden fans genoeg gisteren.![]()
de volgende keer zeg ik daar wel dat ik jullie paard nog nooit gezien heb