[WN] 1 juni: Double Judged WRAN C - The First Black Road Show

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:57

allemaal veel plezier en succes morgen
roel doet niet mee, want hij heeft safeer verkocht.
dropje: jullie allemaal veel succes met jullie 1e wedstrijd

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:27

Veel plezier en succes morgen! Het wordt mooi weer 8-) (ook fijn voor onze puzzelrit :D )

calemity_jane

Re: 1 juni: Double Judged WRAN C - The First Black Road Show

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:42

Nou Jos dat is ook wat wel leuk voor de nieuwe baas een super lief en leuk paard.
Wij zijn gewassen gepoets en ingepakt. Zo ff tukken kan Digger morgenochtend nog even op het land en dan komen we wel mooi op tijd jullie kant op. Tot morgen

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 07:34

Iedereen heel veel succes vandaag! +:)+ Wij komen rond 12:00 uur.. :)

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 09:54

iedereen veel plezier en succes vandaag, ik blijf thuis helaas
maar ja anders moesten d epaardenw el heel vroeg op stal da's een beetje jammer zeg maar ;)

Alline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:19

zoo, wij zijn weer terug. het was een hele lange dag.. Maar wel heel gezellig en goed georganiseerd (alleen jammer dat de levels niet achter elkaar vereden werden..)
het rijden ging helaas niet heel goed; toch nog 3e in de pleasure, 6e in de horsemanship en niet geplaatst in de trail (heel logisch, we vonden alles eng)

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 18:44

Wat een gezellige dag heb ik gehad.
Voor het eerst met mijn paardje gestart.
Horsemanship tja kan er weinig anders van maken dan dat hij deed waar hij goed in is: hard gaan.
Heel jammer hij liep heel braaf maar opeens zag hij iemand bewegen en dat was even te veel voor mijn dappere Kinkie. Out of pattern extra cirkel gemaakt en keurig bij de eindpion gestopt; dit overigens zonder mijn teugels te gebruiken. Dat is dus heel knap van een paard wat helemaal hyperdepieper was.
Pleasure gedeelte was ook geen succes hij zag al die andere paarden lopen en we liepen ze er allemaal uit :+ Dus ik mocht in het midden plaatsnemen :o
Daarna nog de trail gereden en hoewel hij in de buitenbak erg druk was, omdat zijn maatje ergens een proefjel liep mag ik absoluut niet mopperen. Hek deed hij braaf; de stapbalken waren ons STRUIKEL blok, maar toch geplaatst een 5e en 4e plaats. Ik ben trots op mijn kanjer.
Voor de organisatie ik vond het top en kom volgend jaar graag weer ;)

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:09

wij zijn ook weet thuis na een geslaagde dag.

Pleasure ging redelijk alleen ging hij midden in de wedstrijd staan plassen }> , jammer maar ja als je moet dan moet je. Verder was hij best braaf en maakte hij er geen persoonlijk snelheids reccord van ondanks dat King in ons nek hijgde letterlijk en figuurlijk hahaha.

Horsemanship ging ook goed, alleen raakte we uit balans en daardoor uit koers en namen we de pion aan de verkeerde kant...heel erg jammer, het pleasure stukje erachteraan wat toppie voor ons persoonlijk een opstekker.

Dat goeie gevoel bleef in de trail waar we dan 2x 2e werden Ik ben super trots op mijn Spirit

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:36

En ook wij zijn weer thuis. Goh, wat heb ik een schijthekel aan routeplanners die weisen je gewoon de hele andere kant op.
Uiteindelijk toch rond 14:00 aangekomen en tot het eind gebleven. :))

Ik zal proberen de foto's z.s.m op de site te zetten! :D

paris20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:08

ik ben ook eindelijk thuis, ik vond t een leuke dag, ik kon helaas niet op mijn peppy starten omdat hij eerder deze week 6 weken rust kreeg.
gelukkig mocht ik op een hele mooie merrie starten, waar ik overgins maar 1 dag mee heb kunnen oefenen.
ze deed t uitstenekent en ben 2x 2e ik L5 pleasure, 1x 4e in hms en 1x 5e in hms, kortom ik heb me prima vermaakt veel moois gezien en veel dingetje opgestoken.
ben benieuwt naar de foto's groetjes

abddanielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:20

echt een super dag gehad.
was een leuke wedstrijd.
ging bij mij ook heel erg goed met mijn tinker x haflinger( lijkt op een blegje of zo iets:P)
ik was in de trail 2x 2e, dus helemaal blij.
:D
ben benieuwd naar de foto's.
iedereen nog gegefliciteerd.

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:36

was bij ons vandaag niet zo super gegaan. begon al dat we door hadden gekregen dat alles op tijd liep terwijl ik dus bijna 2 uur later moest starten.
Heb echt mega lang op mijn paard gezeten.
Was ook een beetje een rommeltje met fool 'm school 'm. zou in de pauze na de trail zijn en toen was het opeens veel vroeger.

trail ging niet zo goed vandaag. Het hek ging goed en daarna gooide ze nog ff met een zwaai van haar kont het hek weer open terwijl ik die al dicht had gedaan. de balkjes hebben we een record aantal keren aangeraakt en omdat ze zo vervelend was wist ik niet meer of ik link of rechts moest draaien in het vierkant.. (gokte dus verkeerde kant) dus was een 0-score.

Met de reining ging het iets beter, maar ze heeft vandaag niet echt laten zien wat ze kan. maarja toch nog 4 punten gehaald.

Het was evengoed wel een leuke dag, maar ik weet nog niet zeker of ik hier de volgende keer weer heen ga. Het was ook verder dan ik dacht.

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:01

Hier alvast een klein aantal foto's.. ik heb geen energie meer om vandaag alles af te maken. :Z

Afbeelding
Elena Lagendijk met TT Frekle

Afbeelding

Afbeelding

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 23:15

lig je al in bed marian :Z :D

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:07

abddanielle schreef:
echt een super dag gehad.
was een leuke wedstrijd.
ging bij mij ook heel erg goed met mijn tinker x haflinger( lijkt op een blegje of zo iets:P)
ik was in de trail 2x 2e, dus helemaal blij.
:D
ben benieuwd naar de foto's.
iedereen nog gegefliciteerd.

jaaaa die was heel leuk!! +:)+ goed gedaan

abddanielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:22

dank je wel

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:45

Super geslaagde dag!!!
Marianne Leo alle andere vrijwillegers die hebben geholpen SUPER gedaan!!
Het was zeer geslaagd volgend jaar maar weer ;)

Wij hebben ook super gereden
3x eerste 1x tweede all round!!

Dus Digger heeft een dagje vrij verdiend!!

Obi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:57

Ik vond het een leuke dag! +:)+ Wat verwarring omtrent de Fool 'm School 'm maar dat kan gebeuren, we hebben uiteindelijk toch 2x mogen rijden. Reining ging redelijk, wel 2x 1ste geplaatst maar het paard was al wat vermoeid :(:) en we kunnen beter. Het was pas onze 2e wedstrijd buitenaf dus ik heb absoluut niets te klagen :D

Alle vrijwilligers heel erg bedankt!!

kmvreter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 09:00

Ook wij hebben gisteren een hele leuke dag gehad. Organisatie en alle vriendelijke medewerkers hartelijk bedankt.

Ik twijfelde nog of ik voor het eerst op mijn bosal zo starten of toch maar op een gewoon bit. Niet zeuren gewoon inrijden en kijken hoe het gaat. Als eerste de pleasure waar ze struikelde vlak vor de jury, tja dat is pech. Op dit onderdeel valt voor ons nog veel te leren. Geen plaatsing dus.
Daarna naar de horsemanship, en dit ging redelijk. Geprobeerd zo netjes mogenlijk het figuur te rijden alleen het stoppen na de galop daar hadden we meer meters voor nodig dan ik in gedachte had :D . Uiteindelijk een 5e plek en verrasing ook een 3e plek. Helemaal super natuurlijk.
Toen wachten op de trail, gelukkig konden we nu buiten inrijden in het koele windje. Plinka ontving weer flink wat knuffels van ons in het roze geklede fanclub (geen knuffels voor mij helaas) op naar de trail. Mijn voornemen was vooral rustig e rijden een en dat ging eigenlijk best goed. Bij de backup toch een balkje omver. wat zouden achteruitkijk spiegels toch handig zijn....maar verder ging het wel lekker. Resultaat een 2e en een 4e plaats.
Daarna mijn dametje lekker verzorgd en daarna mijzelf met een heerlijke hamburger. En toen weer op pad om met vele caravans in de file te staan op weg naar huis.

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 09:29

het was een leuke dag en een leuke lokatie.
we hebben het naar ons zin gehad en met de paardjes ging het ook lekker.
er waren wel een paar min puntjes maar ach als je iets voor de eerste keer organiseerd kom je die altijd tegen.
kinderziektes noem je dat.
organisatie en vrijwilligers een dikke duim voor jullie omhoog +:)+

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:10

Na een hele lange dag gisteren kroop ik heel erg moe,maar toch dik tevreden om 22.00 in mn mandje :z :Z , onze eerste officiele wedstrijd zat erop!

Na maanden van voorbereiding is onze eerste wedstrijd een feit en, net wat Piggeljay al aangeeft, op een paar kleine haperingen na, is het prima verlopen! :D
Met heel veel starts in de lagere levels, en wat is dát leuk om te zien, en wat minder in de hogere, waren we met ruim 120 starts dik tevreden en als je bedenkt dat we al bijna een half uur later begonnen ( de printer van Wim van Gemert deed 't niet, dus hadden we geen startlijsten %) ) en om 18.15 klaar waren ipv het geplande 17.30uur, zijn we trots op iedereen die deze wedstrijd tot een succes hebben gemaakt!

Dat je het niet iederéén naar de zin kan maken, tja, dat is dan heel jammer, maar ik geloof dat dat maar een enkeling is :(:) En ver weg? De Kalverhoek is voor ons niet verder weg dan voor jou naar ons Fique, en daar zijn wij toch ook vele keren heengeweest :+, 't is maar wat je wil.

Ook het voor het eerst uitgeschreven Jackpot Trail, Gambler's Choice, is door ruiters, publiek én niet te vergeten de jury's heel enthousiast ontvangen! Geweldig hoe vindingrijk sommige kombinatie's waren om maar zo snel mogelijk alle 5 de hindernissen te nemen 8-) _O- *\o/* , super om te zien hoe de paarden het ook geweldig vonden en het publiek enorm meeleefde +:)+

Volgend jaar weer, zo'n Jackpot Trail en ik hoop dat we dan nog veel meer kombinatie's in de ring mogen zien voor dit speciale gebeuren!

Het was fijn om te horen én te zien dat iedereen ook even stil wilde staan bij het verlies van Janinie, bedankt dat jullie hieraan gehoor wilde geven... ik zat met een dik brok in mn keel op mijn zwarte droppie, dat kan ik je wel vertellen ;( en ik was niet de enige..
Heel mooi ook van Ilse dat ze helemaal in 't zwart was uit respect voor Janine.

Het zit er weer op, iedereen heel erg bedankt voor jullie deelname, als er nog vragen suggesties of opmerkingen zijn: a.s. vrijdagavond hebben we een nabespreking, dus als je nog dingen graag anders had gezien, of heb je je ergens aan geergerd of juist heel prettig gevonden; laat het me even weten, per pb a.u.b., dan kunnen we dit meenemen en het volgend jaar misschien anders doen, want...
24 mei 2010, 2e Pinksterdag, The Second Black Road Show! :D

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:23

wij hebben het prima naar de zin gehad en doen zeker volgend jaar weer mee,prima plek,binnen 1,5 uur van huis,gezellig,mooi weer,goed georganiseerd,allemaal bedankt!!

alleen heb ik het wel wat te doen met de hollandse heren!!!man,man,man wat kunnen de dames daar klepperen,niet gewoon meer!!
het kostte mij 's avonds 6 aspirines om mijn koppijn kwijt te raken,wat een gekakel.maar ja,dat is nu 1 keer zo,kunnen we niet meer terugdraaien.....zucht

ik zou zeggen hartstikke bedankt en tot volgend jaar

fam. Weiland

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:07

:o sorry ik zal nooit meer verder vertellen dat Dolly de moeder is van Witty :D
maar goed jullie hadden fans genoeg gisteren. :D
de volgende keer zeg ik daar wel dat ik jullie paard nog nooit gezien heb :P

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:02

piggeljay schreef:
:o sorry ik zal nooit meer verder vertellen dat Dolly de moeder is van Witty :D
maar goed jullie hadden fans genoeg gisteren. :D
de volgende keer zeg ik daar wel dat ik jullie paard nog nooit gezien heb :P

was wel een heel aangename verrassing om een nakomeling van Dolly te zien!!
en leuk te horen dat het ook zoon toverbal was als onze jaarling,die heeft alle kleuren van de regenboog al gehad en is nu een bleuroan.
groetjes,Jan

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:08

Wat foto's
In de houding voor Angelique Ferdinandus.
Afbeelding
Na afloop de uitleg van Angelique.
Afbeelding
Lekker.
Afbeelding
1 van de vele prijzen??
Afbeelding
De fans
Afbeelding
Ondanks de angst, toch nog voor zijn bazie willen werken.
Afbeelding