Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Babico3 schreef:Ik wel hoorIk red het dan niet qua tijd, maar bijna niemand kan echt z'n paar de volle aandacht 7 dagen in de week geven.
Nee, ik rij geen 7 dgn in de week. Gelukkig niet, zeg arm paard
Maar als uitgangspunt moet je nemen 'ik krijg een paard en ik zal er 7dgn per week, 12 mnd p.j, voor zorgen' 
? Eevj schreef:Wordt trouwens wat als je dalijk wil gaan studeren enzo, je bent nog maar 14. Ga je dan voor 6 dagen in de week een verzorgster zoeken?
absque_dubio schreef:Ik vind het raar dat je een paard wilt, terwijl je de instelling hebt dat je er een bijrijdster bij wilt aangezien je weet dat je maar een paar keer per week kan en je ervan uit gaat dat de bijrijdster betaalt. Waarom blijf je dan niet zelf bijrijdster als je toch geen tijd hebt voor een eigen paard en liever ook niet te veel kosten hebt?
Ik neem een paard, ik heb een bijrijdster nodig, kan het op zich ook wel zonder, maar met is handiger voor mij. Jullie doen net alsof ik er niet voor kan zorgen, dat kan ik wel, ik kan alleen niet altijd rijden, het is niet handig voor mij om elke dag 3 uur bezig te zijn met mijn paard te rijden. Als alle paardeneigenaars hun moesten verkopen omdat ze een medeberijdster hebben en daardoor geen goede paardeneigenaren zijn dan blijven er wel verdomd weinig "goede" paardeneigenaren over. Ik ZORG toch voor het paard, ik kan er best heen elke dag, alleen niet het circus van rijden en alles. Als ik dat nou graag aan iemand anders wil over laten voor 2-3 daagje, wat is dan het probleem. Anders staat ie toch maar in zn stal, DAT is zielig.
Maar jij bent pas tevreden als ik zeg okee okee, ik neem geen paard, want ik ben een dierenbeul omdat ik een medeberijdster heb. AAAAH. Ik zeg het nog maar eens, en ik weet dat jij het een stom argument vind, maar echt wel een kwart van alle paardeneigenaren heeft wel een bijrijdster, zijn die dan allemaal slecht? Babico3 schreef:Eevj. Je hoeft echt niet zo te doen hoor.Maar jij bent pas tevreden als ik zeg okee okee, ik neem geen paard, want ik ben een dierenbeul omdat ik een medeberijdster heb. AAAAH. Ik zeg het nog maar eens, en ik weet dat jij het een stom argument vind, maar echt wel een kwart van alle paardeneigenaren heeft wel een bijrijdster, zijn die dan allemaal slecht?
Babico3 schreef:Eevj. Je hoeft echt niet zo te doen hoor.Maar jij bent pas tevreden als ik zeg okee okee, ik neem geen paard, want ik ben een dierenbeul omdat ik een medeberijdster heb. AAAAH. Ik zeg het nog maar eens, en ik weet dat jij het een stom argument vind, maar echt wel een kwart van alle paardeneigenaren heeft wel een bijrijdster, zijn die dan allemaal slecht?

Eevj schreef:2-3 DAAGJES = de halve week.
Maargoed meid, koop jij maar lekker een paard
Maar geen topics op bokt openen dalijk met hoe moet ik mijn tijd besteden, het is allemaal toch wel erg duur, of binnen een paar weken een te koop topic!
Babico3 schreef:Ja, zo kun je altijd wel dingen bedenken. xD Er is altijd wel een reden om het niet te doen, of een reden waarom het geen geschikte tijd zo zijn. Waarom niet gewoon zeker ervan zijn dat het kan, dat je het paard altijd kan bieden wat het nodig heeft, en het gewoon doen. En dan kijken hoe het uitpakt, dat kan je toch nooit van de voren weten.
Capopjekop; Ik kan het niet precies uitleggen, maar hij verkoopt zeg maar het concept.
Dat is vast niet voor niets en dat geldt imo voor alles
.