Bedankt allemaal voor de geweldige dag!!! Het weer zat echt aan alle kanten mee
Dat is niet altijd zo geweest
Met 35!!!! vrijwilligers (FANTASTISCH!), een hele stapel prachtige paarden, ontzettend gepassioneerde enthousiaste deelnemers en bezoekers was het een super dag!!
Ik heb heel veel bekenden gezien (LEUK LEUK LEUK
) maar ook veel nieuwe gezichten. Het was een eer om in dit jubileum jaar van de stichting dag van het barokke paard (10 jarig bestaan dankzij oprichtster Gaby Vegelin) deze wedstrijd te mogen organiseren. Zoals het nu lijkt komt er dit jaar nog 1 wedstrijd bij Moravita dus voor de liefhebbers nog een kans
Vond het zelf wel lastig om tijdens de organisatie ook nog te starten en was eerlijk gezegd ook best wel een beetje (beetje?) zenuwachtig..
Gelukkig deed Sofus hartstikke zijn best en ging het best goed. Met zoveel super medewerkers en enthousiaste vrijwillers had ik me ook helemaal niet druk hoeven maken maar ja... de meesten van jullie kennen mij langzaam aan he?
De uitslagen zullen morgen op de site staan en zodra Nikki de foto's klaar heeft zal ik een gil geven. Nikki heeft inderdaad de hele dag van iedereen foto's gemaakt...Super tof! Thanks Nikki!
Leuk om te horen hoe jullie het allemaal beleefd hebben.