Wie komen er allemaal naar Moravita?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Is een wedstrijd met alleen Barokke paarden leuk?

Dat is helemaal niet leuk
3 (4%)
Tja weet ik eigenlijk niet
6 (8%)
Dat is leuk omdat je dan verschillende paarden ziet van rassen waar je voorkeur bij ligt
35 (51%)
Dat is handig want dan trekt de jury geen KWPN paarden voor
6 (8%)
Dat is leuk want dan trek je op met "gelijkgezinden"
18 (26%)

Totaal aantal stemmen: 68

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 23:09

Bedankt allemaal voor de geweldige dag!!! Het weer zat echt aan alle kanten mee :D Dat is niet altijd zo geweest ;)

Met 35!!!! vrijwilligers (FANTASTISCH!), een hele stapel prachtige paarden, ontzettend gepassioneerde enthousiaste deelnemers en bezoekers was het een super dag!!

Ik heb heel veel bekenden gezien (LEUK LEUK LEUK :D ) maar ook veel nieuwe gezichten. Het was een eer om in dit jubileum jaar van de stichting dag van het barokke paard (10 jarig bestaan dankzij oprichtster Gaby Vegelin) deze wedstrijd te mogen organiseren. Zoals het nu lijkt komt er dit jaar nog 1 wedstrijd bij Moravita dus voor de liefhebbers nog een kans ;)

Vond het zelf wel lastig om tijdens de organisatie ook nog te starten en was eerlijk gezegd ook best wel een beetje (beetje?) zenuwachtig.. :o Gelukkig deed Sofus hartstikke zijn best en ging het best goed. Met zoveel super medewerkers en enthousiaste vrijwillers had ik me ook helemaal niet druk hoeven maken maar ja... de meesten van jullie kennen mij langzaam aan he? :o

De uitslagen zullen morgen op de site staan en zodra Nikki de foto's klaar heeft zal ik een gil geven. Nikki heeft inderdaad de hele dag van iedereen foto's gemaakt...Super tof! Thanks Nikki!

Leuk om te horen hoe jullie het allemaal beleefd hebben.

pensky

Re: Wie komen er allemaal naar Moravita?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 14:52

lieve Aletta,
Ook wij waren vrijwilliger en hebben ontzettend genoten van deze mooie en geslaagde dag,het allermooiste om te zien is hoe trots jullie zijn op de paarden de medewerkers de vrijwilligers en jullie lesklant(hi hi hi) wij waren super trots dat wij hierbij mochten zijn.

frank en margreet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:55

Hier zijn de foto's dan eindelijk:

http://www.equine-exposure.com/Evenemen ... avita.html

Lees aub even goed de webpagina door voor het bekijken of evt bestellen van foto's :D Dit zijn de onbewerkte foto's, direct uit de camera en nog niet echt geselecteerd. Voor evt. nabestelling worden ze uiteraard nog nabewerkt. Publiceren op internet (bijv bokt)? Eerst even vragen (omdat dit de onbewerkte bestanden zijn) aub. Verder staat alles eigenlijk wel op de pagina zelf uitgelegd.. enjoy!

Pluim voor Ton, Aletta en uberhaupt iedereen van Moravita die heeft meegeholpen, ik vond het een ontzettend leuke, goed georganiseerde dag :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:45

Wanneer komt de rest van de foto's er op dan...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 18:26

Binnen nu en twee uur, als 't uploaden meewerkt :)