Vind je setje ook super en staat ook goed.
Veel plezier nog met elkaar.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DebbieY schreef:Nee maar wél om die grenzen aan te geven.. Je zit er toch niet voor niks op. Probeer het dan eerst zelf en mocht dit na een aantal maanden niet werken dan kan je heel héél misschien zo'n ding eraan hangen maar niet als dit paar dnog maar 3 jaar is..
Verder zal ik er inderdaad niet veel van snappen nee dat dit eraan hangt omdat ik er gewoon een hekel aan heb!!
gabyfedde schreef:Quirinake schreef:Ben zo blij met d'r
Dat kan ik me heel goed voorstellen!
Het is echt een plaatje om te zien.
Super dat ze het zo braaf doet.
Persoonlijk heb ik niets tegen goed slofgebruik. Zolang hij door kundige handen als hulpmiddel gebruikt wordt ipv door onkundige handen als dwangmiddel. Jij valt in mijn ogen in de eerste categorie.
En ja die cap... Het is jouw hoofd en niet het mijne. Moet je dus lekker zelf weten
suleilitha schreef:Topvoorbeelden van correct slofgebruik!!!!!!!!!
Beter een slof eraan en correct gebruiken dan met een lading spanning in je bilpartij op een jonkie zitten!!!
Erg mooie combi overigens!
DebbieY schreef:Even een reactie op je eerst post.. Wie ben jij om te zeggen dat er gestopt moet worden met commentaar te geven op die slof.
Zet er dan GEEN foto's op met slof als je weet dat er van tevoren kritiek over zal zijn. Wat IK heel goed begrijp!
Als je op ZO'N stal rijdt neem ik aan dat je goed kan rijden en dus heb je helemaal geen slof nodig! Dan kan er wel gezegd worden dat die er is om de grenzen aan te geven maar die kan je zelf toch ook aangeven. Wát als die slof eraf is en het paard krijgt door dat ie er niet meer aanhangt en het paard gaat over die grens.. Wordt die slof er dan maar wéér aangehangen??
Ik ben er echt op tegen en vooral bij zo'n jong paard.. Waarom moet altijd alles zo snel gaan, als dit paard het zelf opzoekt dan is dit toch allemaal niet nodig, dan is er ook geen probleem! Maar die foto's van die slof vind ik erg storend, daar blijkt uit dat dit paard het waarschijnlijk niet zelf heeft opgezocht....
Verder vind ik het een mooi paard met mooie ruime gangen en ik weet zeker dat je die stomme slof niet nodig heb..!
EDIT: Best grappig eigenlijk dat veek deze ruiter als amazone ziet hahaha! Het is toch ECHT een man hoor en dat is duidelijk te zien
Quirinake schreef:@ineke: Ik hoop het haha
@de slof word zooo vaak slecht gebruikt, terwijl het echt een heel goed hulpmiddel kan zijn! En idd, als je de foto bekijkt wanneer ze wat heet werd, zie je alsnog geen spanning op de slof, die zou er pas zijn moest het paard de hals verticaal in de lucht brengenBedankt en met de volgende foto's hopelijk weer een vooruitgang te zien
KiWiKo schreef:
denk dat 85% van de bokkers bij deze foto (lees op zo een moment) in hun broek scheitend van dit paard af waren gesprongen en al huilend afgedropen waren van ellende........... want op dit moment, deze foto, voel je je niet echt heel erg safe op een 3 jarige, want je hebt namelijk niks meer, helemaal NIKS........ jaa een brok spanning. Ding staat nog niet zo aan de hulpen dat je haar weer even naar je hand toe rijd, en aan de voorkant kan je helemaal niet inkomen...... Want ga je bij zo een paard aan de voorkant inkomen dan ga je flikflakken op zo een moment. En dan ben je toch blij met je sloffie, die niet eens inwerkt maar jouw zelfverzekerder laat rijden, waardoor je het wel even oplost op een nette manier!!!!
Ik vind dat de ruiter enorm vriendelijk rijd, heel handig is......... en super met de slof overweg kan.......
daarnaast vind ik het ook echt een hele, hele gave bok.......... Ik ga er niet meer op, op zulke jonkies![]()
![]()
, ik heb mijn tijd gehad.