[WN] Bremen Euroclassic Pferdefestival / CRI, 20 en 21 februari

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Westex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 23:06

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 23:23

Leuk om te zien! Jammer van die spin ...

Klopt het dat ik je in Marieenheem ook heb zien rijden op A Stylish Gallo? Je stops zijn nu veel beter dan toen, vooruitgang is te zien!
Leuk dat je voor hem een 'eigen' outfit hebt (andere kleuren dan wanneer Ed 'm rijdt)

Wranglerbutt

Re: Bremen Euroclassic Pferdefestival / CRI, 20 en 21 februari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 23:24

Oranje staat jullie goed! +:)+
Rundowns, stops & rollbacks zien er best strak uit! :))

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 00:52

zag er goed uit! inderdaad jammer van de spins maarja.
oranje vind ik top! ik had op het einde ook oranje als mijn showkleur (oversizes zweetdeken, knalorange halster en bandages ed), tja, als je veel in het buitenland (duitsland) showt moet je toch laten zien dat je echt wel nederlander bent :-)
een kleine fasion-tip van een vrouw: met zwarte chaps en hoed zou het nog mooier zijn en dat oranje nog beter knallen!

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 01:24

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 10:08

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:47

Super gereden van je,knap dat je het toch maar doet.Het lijkt me een hele ervaring,krijg helemaal zin in het rijden van grote shows,tijd om flink met mijn minderwaardigheidscomplex aan de gang te gaan!

Pepsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:59

Ik heb live in Bremen mee mogen genieten! :) Het was een geweldige en gezellige show, prachtige entourage, heerlijk eten (ook niet onbelangrijk haha) en super-runs gezien (ook in de non-pro!). Ook erg leuk: BH Jac die nog even liet zien dat hij nog prima mee kan doen op hoog niveau. Erg sneu voor Jos hoe hij zijn pattern verkeerd begon :(, maar hij maakte er toch nog een mooie show van! Saskia en Lita reden allebei ook een hele mooie run! Maar ook ik vond Rudi de verdiende winnaar en Grischa verdiende 2e plaats!

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:03

op wittelsbuerger hoor ik veel negatieve ervaringen over Bremen...
geen lintjes, slechte bodem, slechte planning enz enz.

Pepsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:41

Als bezoeker heb ik het niet zo ervaren, maar dat is misschien voor de deelnemers anders geweest. De bodem was niet ideaal, maar dat is natuurlijk altijd een heikel punt... helemaal als er zoals nu allerlei diciplines in dezelfde bak gereden worden. De organisatie kwam op mij keurig over, maar dat vind ik in Duitsland altijd prima geregeld. Het was allemaal erg streng, zonder polsbandje kwam je nergens in, maar zo hoort het ook vind ik!

Westex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 13:48

simodi schreef:
Leuk om te zien! Jammer van die spin ...

Klopt het dat ik je in Marieenheem ook heb zien rijden op A Stylish Gallo? Je stops zijn nu veel beter dan toen, vooruitgang is te zien!
Leuk dat je voor hem een 'eigen' outfit hebt (andere kleuren dan wanneer Ed 'm rijdt)

Klopt. Ieder nadeel heeft zijn voordeel en het voordeel van pas een kleine 1,5 jaar rijden is dat je voor je gevoel bijna dagelijks bijleert en dus snel vooruit gaat. Rooster staat sinds april vorig jaar pas in Nederland en vanaf dat moment rijd ik voor het eerst bijna dagelijks.

Zwarte chaps zijn besteld dus dit jaar wordt het in binnen en buitenland oranje / zwart. *D

Hartstikke bedankt voor het vinden van de foto +:)+

Bremen was voor het publiek super maar inderdaad was het voor de deelnemers vaak chaos troef. De planning ontbrak soms en kon per uur wijzigen :? Inrijdmogelijkheden zijn zeer beperkt. De bodem was niet super maar ik vond hem ook niet echt slecht. Trouwens, als je naar Bremen gaat dan weet je dat de bodem niet super zal zijn.

Iedereen bedankt voor alle reacties en aanmoedigingen. Volgende stop DRHA 13 tot en met 15 maart in Wanroij.
CU all there!
Liv to the Max

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:52

in wanrooij kom ik dan ook wel kijken, kan ik jullie eens live zien :-)

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 00:46

Hey Westex, leuk het hele verslag zo bij te lezen!
Het filmpje ziet er goed uit, toch wel knap hoor, zo na nog maar 1,5 jaar rijden, en het dan gewoon doen! _/-\o_ +:)+