Ik ga de paarden van hier dit topic ook even opsporen en stemmen

succes iedereen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bicci schreef:owjee....
ik hoop ook niet dat ik iets fouts neerzet hoor...
dat is zeker de bedoeling niet...
Eliine schreef:hoop paardjes er weer bij van bokt leuk! Ga zo nog even op jullie stemmen
Bij Pippi is het verschil ook echt enorm.. in de top 10 heeft ze 474 stemmen en in dr profiel 412hoop toch dat de top 10 degene is die klopt
![]()
Hadden jullie vannochtend ook gezien dat er ineens een paard met 493 stemmen zomaar uit het niets op nr 1 stond en een uur later met 11 stemmen weer helemaal onderaan? Echt heel apart..
Eliine schreef:Ja idd die stond binnen een paar uur met meer dan 100 stemmen bovenaan, om een dag later in het niets te verdwijnenvreeemd
Baal je trouwens ook als het een fout isdacht je mooi bovenaan te staan blijkt de site op hol geslagen te zijn
bicci schreef:Eliine schreef:Ja idd die stond binnen een paar uur met meer dan 100 stemmen bovenaan, om een dag later in het niets te verdwijnenvreeemd
Baal je trouwens ook als het een fout isdacht je mooi bovenaan te staan blijkt de site op hol geslagen te zijn
ik had begrepen dat die toen iedere 10 minuten 12 stemmen kreeg...
had t systeem gekraakt??
weet het niet hoor..zou geen idee hebben hoe dat moest..
ben al blij dat ik die pc aan krijg soms..laat staan allerlei truckjes te doen..
areke schreef:ik ga de boktpaardjes even opzoeken, bicci jou als eerst en ga meer mensen vragen op jou te stemmen, je hebt echt een goed doel.