Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Had helemaal niets bij me maar heb van de verpleging wat kunnen krijgen en om 23.30 uur kwam mijn vader nog vanalles brengen.
'S nachts op zich redelijk geslapen, maar heb wel echt heel veel pijn, veel meer pijn dan bij de vorige operatie.
Gaat het al beter inmiddels?

Kan er dus elk moment van de dag even langs zeg maar. Hij is alleen wel heel chagreinig de laatste dagen.. en hij vind mijn krukken eng. 

Die is pas een jaar later toen er een MRI van mijn been werd gemaakt... Gelukkig is dat breukje vanzelf op de juiste plaats weer aan elkaar gegroeid..
Ik weet wel dat áls ik uit het gips mag, ik ook naar fysio moet om mijn enkel weer los te maken.
Maar zo zag het er echt uit net nadat ik gevallen was en keek wat er mis was xD Ja die hond.. tja datwas ook echt banketstaaf. Wel "fijn" dat het maar zo'n klein mini hondje was.. en dat baas liep helemaal rood aan toen ik dat zei.. ^^ Zodra ik ook uit het gips ben en normaal kan staan ga ik ook zeker eerst beginnen met longeren, om ook weer helemaal contact te herstellen enzo.