ik heb via internet besteld en dan krijg je ze via de mail ik had voor donderdag kaarten besteld via de rabobank met korting, maar die heb ik nog niet die schijnen over een week of 2 pas opgestuurd te worden
@ Gijs, misschien dat ze die allemaal tegelijk opgestuurd worden ivm de actie?
Ik heb die van mij ook gewoon via internet besteld en vervolgens met de post thuis gestuurd gekregen en ik moet zeggen dat het allemaal erg vlot ging...
Ik ga zaterdag met GAM@bokt. Waarschijnlijk gaan er nog meer mee maar dat weet ik nog niet zeker. Word al weer het 5e jaar op rij, maar nu eindelijk ook eens met iemand die paarden leuk vind.
Miss87
Geplaatst: 18-02-09 19:24
Ik mag op vrijdag rijden (Z springen). Op zaterdag ben ik er ook, 's avonds zeker!
Nou ik ben er iig bij dit jaar weer ben er waarschijnlijk (zoals het er nu uit ziet) donderdag en vrijdag hele dag. en zondag ochtend.Het is voor mij gewoon een gewoonte geworden eigenlijk
Ben benieuwd wanneer mijn kaarten komen. Het geld is al van de rekening.
Afwezig
Geplaatst: 19-02-09 20:04
Ik ga ook
Zaterdag's naar de dressuur <3 kijken en ik zit in de vipbox
take_one
Geplaatst: 19-02-09 20:14
De VIP is opzich niet heel speciaal om te zitten hoor, meestal zie je daar veel slechter. Het enige handige is dat je drinken en borrelhapjes naar je toe komen.
Annel0es
Geplaatst: 19-02-09 20:15
take_one schreef:
De VIP is opzich niet heel speciaal om te zitten hoor, meestal zie je daar veel slechter. Het enige handige is dat je drinken en borrelhapjes naar je toe komen.