Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daandriaan schreef:We kunnen ook bij een manege als begin punt beginnen, dat je daar paarden kan huren!
Goed idee MM
x_Rebecca schreef:goed idee
Miss_Malfoy schreef:x_Rebecca schreef:goed idee
Alleen moet ik het dan bij boktmeetings zetten?
Maar we moeten wel even promotie hebben...
Ik wil hier wel serieus aan meewerken, ben alleen minderjarig, dus ik kan niets officieels regelen, helaas.
Zijn er hier meerderjarige bokkers die de organisatie op zich willen nemen? Anders loopt het denk ik net zo af als met die boktrit voor het goede doel. (Hoewel je dat nieuw leven zou kunnen inblazen door het met deze rit te combineren, maar dat vereist goede en toegewijde organisatie.)
x_Rebecca schreef:Ik ben ook minderjarig, en ik ben kansloos met rijden (zelfkennis) dus ik blijf sowieso lekker op de grond..
Ik wil wel helpen met dingen regelen enzo, (als ik kan) desnoods drinken verkopen of whatever
![]()
*ziet zichzelf al helemaal in een bokt-drink-hutje staan*
daandriaan schreef:Als we nou 3 topics openen;
1) Eigenpaard? Geen eigenpaard (wel paard huren)
2) Provincie's
3) Eventuele datums?
daandriaan schreef:kijk, als ik onder begleiding moet, wordt het niets.
Mijn moeder haar paard is een beetje fris!
Anniekskie schreef:Waarom huren we niet gewoon een heel pretpark af?
We zijn toch met zoveel man.
Ponypark slagharen misschien(ownee dat is geen ponypark meer toch
)
x_Rebecca schreef:daandriaan schreef:kijk, als ik onder begleiding moet, wordt het niets.
Het lijkt me sowieso verstandig dat je wel reëel blijft, hoe graag je ook mee wilt rijden.. als je weet dat je je beestje niet onder controle hebt, moet je natuurlijk niet meedoen (behalve op de grond ofzo) Het moet natuurlijk wel veilig blijven
Als je weet dat je hem/haar wel aankunt, kun je natuurlijk gewoon meedoen..
x_Rebecca schreef:daandriaan schreef:kijk, als ik onder begleiding moet, wordt het niets.
Het lijkt me sowieso verstandig dat je wel reëel blijft, hoe graag je ook mee wilt rijden.. als je weet dat je je beestje niet onder controle hebt, moet je natuurlijk niet meedoen (behalve op de grond ofzo) Het moet natuurlijk wel veilig blijven
Als je weet dat je hem/haar wel aankunt, kun je natuurlijk gewoon meedoen..