Wow, die is een hoop spekkies kwijt, ik vond 'm al erg knap, maar nu is het echt een bink hoor !
En de foto's en het filmpje spreken voor zich: jullie zijn gewoon een 2-eenheid! Heerlijk om te zien dat hij met zoveel overgave voor jou werkt en met je speelt en dat jullie zoveel plezier hebben
Wat een super mooi beeld geeft dit zeg! Jullie hebben er allebij zoveel plezier in en jullie vertrouwen elkaar echt helemaal toppie. Veel plezier nog samen
Echt heel mooi om naar te kijken, zeg! Hier kunnen veel mensen wat van leren! Je hebt duidelijk een heel hechte band met je paard. Echt super!! Zit hier bijna met net zo'n grote grijns op mijn gezicht als die van jou
écht geweldig!! En wat ziet ie er goed uit! z'n buikje is al heel wat minder he(A) Ik kan vanaf hierzien dat jullie een sterke band hebben en dan heb ik jullie niet eens in het echt gezien Ik heb eigenlijk geen tips dus nog heel veel plezier met dit mooie paardje!
Wat een leuk paard! Amon vindt het echt heerlijk! Maar meid, doe wel een cap op de volgende keer. Dat maakt mij een beetje eng om naar te kijken. Maar ik vind het wel heel knap dat je in zo'n korte tijd zoveel vertrouwen hebt opgebouwd!
Vind dit wel een mooi filmpje zo voor kerst Laat Joyce en Amon overal harmonie, vrede en plezier brengen hihi! Kan niets anders zeggen dan: ga zo door en blijf posten!
Wat een onwijs leuk paard heb jij toch zeg! Blijf jullie een geweldig stel vinden! Hele leuke foto's, ziet er erg ontspannen en vriendelijk uit. En het belangrijkste; het plezier straalt er bij allebei vanaf!