Wat een schatje Josefien. Echt goed van je dat je haar "gered" hebt. Nog heel veel plezier met deze leuke pony. Die foto in de sneeuw is echt leuk zeg, je ziet haar echt genieten.
Komt vast goed moet zeggen dat ik paardjes er in de winter ook altijd wel minder mooi uit vind zien met al dat haar. Je zult zien dat er straks onder dat haar een mooi beestje vandaan komt. En zou ook wel zijn tijd nodig hebben om weer beetje op gewicht te komen. Ze krijgt een lekker leventje nu, niet meer zielig in een stalletje maar heerlijk met vriendjes in een wei. Super?!
vandaag is de hoefsmid weer geweest voor mijn paard en heeft meteen de hoefjes van Donna bekeken, hij zegt dat het helemaal goed komt. Ze heeft nog wel x-beentjes, maar loopt erg vrolijk door de wei (en ze heeft behoorlijk wat energie!) Ze komt steeds vaker even een knuffel (en een snoepje) halen, en ze hinnikt altiojd als je er bent of aankomt, heel schattig!!!
wat leuk om te lezen en wat knapt ze al op ze voeltzich in ieder geval stukken beter met al die aandacht. ben benieuwd hoe ze er van de zomer uit gaat zien na een paar maanden gras. heel veel plezier met haar en je andere paardjes. gr. annita
Super dat je dit doet! Wat voor wrede mensen zijn er toch op aard! Leuk beessie, knapt al aardig op!
Josefien
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-09 18:25
vandaag 5 minuutjes gelongeerd linksom en rechtsom, stappen draven en halthouden, ze deed het erg braaf! en strekken die beentjes! ze komt even een knuffeltje halen en nog even met de longeerlijn eraan geknoopt door de wei gelopen achter haar aan! ze wordt steeds aanhankelijker, hinnikt altijd als je er aan komt, echt een schatje!
jee wat goed zeg !! ik zach de foto;s op p1 en ik dacht die heeft zo;n lief hoofdje en kijk het word gewoon een mooie leuke pony ! veel plezier ermee !
Lotte ze zou een jaar of 14 moeten zijn en de dierenarts die haar nagekeken heeft, heeft dat bevestigd! wij zijn ook erg benieuwd hoe ze er uit ziet als ze d'r wintervachie kwijt is!