Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
arnjojo schreef:Ga toch weg... Heb jij een bord voor je kop?? VEILIGHEID!! Dan maar een keer heel duidelijk, je kan niet rijden. Ga niet op dit paard rijden voordat je kan rijden. Je verpest eht paardje!!!
egnie schreef:Ik vind dat veel van jullie wel heel ver gaan in hun commentaar. Dat het er niet piekfijn uit ziet is 1 ding, maar om dan van alles te gaan suggereren vind ik te ver gaan.
Zonder beugels op een paard zitten wat een beetje hyper is, is lastig genoeg. Dat je daardoor misschien wat aan de teugels gaat hangen (om steun te krijgen) is begrijpelijk. Helemaal als er een bokserie volgt. Ik wil menig een het weleens na zien doen. Ik doe het je niet na. Ik weet van mijzelf dat ik niet super stevig zit een flinke bok en ik ben bang dat ik klavertjes 4 kan gaan zoeken. Let op ik praat het niet goed, maar snap het wel.
Verder kan ik door de slechte kwaliteit niet echt zeggen dat er getrokken wordt. Zie geen glimlach tot aan de oren. Ik zie eigenlijk mondhoeken zoals ze normaal ook uitzien. Ik zie wel dat de teugels veels te lang zijn. Hierdoor lijkt het of er getrokken wordt.
Over wel of geen duur dekje vind ik niet dat we daar over mogen oordelen. Daarbij zegt de TS dat ze die gekocht heeft voordat ze de beugels was verloren. Helaas is niet iedereen bij machtte om alles er piekfijn uit te hebben zien. Wat ik wel wil zeggen is dat er op een zadel absoluut niet bezuinigd mag worden. Dat is belangrijker dan een paar beugels of net hoofdstel. Niet iedereen heeft zoveel geld om bij verlies meteen nieuw aan te kunnen schaffen.
Ik zou tevens aan de eigenaar vragen om het dier beter te voeren en regelmatig te ontworden. Ik vind het diertje er niet gezond uit zien. In mijn ogen mag ze wat dikker en er moeten meer spieren op komen.
Succes met je fjordje!
amazone77 schreef:arnjojo schreef:Ga toch weg... Heb jij een bord voor je kop?? VEILIGHEID!! Dan maar een keer heel duidelijk, je kan niet rijden. Ga niet op dit paard rijden voordat je kan rijden. Je verpest eht paardje!!!
heb jij je onderschrift zelf verzonnen??? beetje vriendelijker kan volgens mij wel.
ts. het ziet er niet vriendelijk uit,maar ben niet de eerste die dat zegt.
verder vind ik het paardje te dun,ik heb gelezen dat ze niet van jou is,dus weet niet in hoevere jij hier invloed op hebt.
en vraag aan sinterklaas nieuwe stijgbeugels
Lord_Ik schreef:Ik woon wel in België he,, 'k zal eens op kapaza kijken.
LovingTweety schreef:En TS, zoals ik eerder vroeg, heb jij op een manege al eens les gehad? Zonder deze lieve fjordendame?
LovingTweety schreef:Sorry, dat heb ik dan idd niet gezien. Ging net wel heel snel hier.
Kan zij niet voor 1 keer komen bij jou, desnoods op de fiets ernaast als je naar buiten gaat? Dan kan ze dan even tips geven.
LovingTweety schreef:En met de eigenaar overleggen dat ze van het krachtvoer afgehaald wordt en alleen nog min of meer onbeperkt ruwvoer krijgt? Dan scheelt het ook al flink in energie en kan ze wel goed aansterken.