eper paarden 4 daagse 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 23:13

De eerste loting was alleen voor degenen die vorig jaar hebben meegereden. Als je dus niks gehoord hebt en je hebt vorig jaar wel gereden, trek dan even bij mij aan de bel. In andere gevallen: even wachten nog tot de tweede loting op 1 februari.

@Tiso: Die andere paarden4daagse vind je op http://www.paardenvierdaagse-zorgvlied.nl

horsething

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 23:17

Ik ben ingeloot voor de 4 daagse.
Nu nog het volgende probleem.
Ik heb geen paard.
Ja ik heb wel een paard maar zij krijgt eind April een veulen en kan dus niet meelopen.

Dit wist ik van te voren maar wil gaan proberen een paard te kunnen lenen van iemand zodat ik toch mee kan rijden.

Iemand die toevallig meedoet en 2 paarden heeft (1 over dus)?

Groetjes Wendy

Tiso

Re: eper paarden 4 daagse 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 23:38

dank je:)

ik had me vorig jaar aangemeld, en was ik uitgeloot.
maar mijn haflinger had weer last van zijn knieen en heb toen mijn beurt over geslagen om mee te doen.
moet ik me dan rekenen tot al meegedaan of niet

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:11

Sorry Tiso, alleen degenen die werkelijk gereden hebben, kwamen in aanmerking voor de eerste loting. Maar dat betekent niet dat je geen kans meer maakt hoor. :(:)

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:13

oke nee dan weet ik dat. dan wacht ik nog even af :)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:25

oh, dan had ik het verkeerd begrepen. ik heb me voor het eerst ingeschreven. Wanneer kan ik een bericht verwachten? eind van de maand?

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:28

op 1 februari, in de avond

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 01:58

Spannend.... :j

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 08:56

EP4D schreef:
De eerste loting was alleen voor degenen die vorig jaar hebben meegereden. Als je dus niks gehoord hebt en je hebt vorig jaar wel gereden, trek dan even bij mij aan de bel. In andere gevallen: even wachten nog tot de tweede loting op 1 februari.

@Tiso: Die andere paarden4daagse vind je op http://www.paardenvierdaagse-zorgvlied.nl

jahoor nog langer wachten |( :D

ik ben benieuwd of ik mee mag doen, ikwas helaas misschien toch wel laat met inschrijven, hoeveel plekken zijn er nog over nu dan?
Laatst bijgewerkt door michele op 16-01-09 08:56, in het totaal 1 keer bewerkt

littlemouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 08:56

Woohoo!!! Ik kreeg net een mail binnen dat ik ben ingeloot voor dit jaar.

Nu maar druk aan het werk met voorbereidingen :)

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 09:47

juval schreef:
ik heb nog niets gehoord, dus ik vrees dat ik niet ben ingeloot..
hebben jullie mail gehad?

1e Heb je vorig jaar officieel meegereden? Zo ja dan ben ik bang dat je niet bent ingeloot, maar dan doe je mee met de volgende loting. eind januari. Misschien mag je dan alsnog meedoen.
2e Heb je niet meegereden vorig jaar dan hoor je pas na de 2e loting (eind januari) of je mag meerijden. Mag je dan nog niet meerijden, dan krijg je meteen te horen hoe hoog je op de wachtlijst staat. Dus wat geldt voor jou?
Maakt dus een heel verschil.

Ik ben wel blij dat ik ben ingeloot, heerlijk. Nu nog een positief resultaat van de aankoopskeuring dan kan ik mijn nieuwe liefde mee naar huis nemen +:)+ :wave: *\o/*

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:36

dankje sandrina. Ik ben er inmiddels achter dat ik het niet goed had begrepen, en dat ik tot 1 februari moet wachten tot ik wat hoor...

succes met je nieuwe aanwinst!!

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:22

whoehoe.... wij zijn ook weer ingeloot!!!! gaaf joh!! rijd er toevallig iemand die kant uit vanaf zoetermeer?? en wie gaan er allemaal weer bij ouwe trouwe henk vosselman staan??

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:14

Voor mij nog een paar weekjes wachten dan... ik hoop dat het doorgaat, zou een mooie training zijn voor mijn Haffie!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:22

Ik ben ook ingeloot, en ga weer proberen bij Vosselman te staan.
Helaas vond ik vanochtend mijn paardje (weer) hoefbevangen in haar stal :( .
Kan wel janken... |( .., laat zeggen dat ik al een stevig potje heb staan janken bij haar.
Maar hopelijk was ik er (weer) op tijd bij en slaan de medicijnen aan.
Ik hoop echt dat zij ook dit keer mag opknappen en mee kan doen aan de 4daagse.

Anders heb ik nog mijn arabiertje achter de hand, maar dat voelt toch anders...

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:31

Balen brainless, ik heb vorig jaar af moeten zeggen ivm hbv. Heeft totaal 11 maanden geduurd, compleet met gekanteld hoefbeen. In juli was het van de ene op de andere dag over, we rijden weer een km of vijf per keer, gaat prima, hoop dat ik ingeloot wordt en we binnenkort weer echte afstanden durven doen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 21:55

mysa schreef:
Balen brainless, ik heb vorig jaar af moeten zeggen ivm hbv. Heeft totaal 11 maanden geduurd, compleet met gekanteld hoefbeen. In juli was het van de ene op de andere dag over, we rijden weer een km of vijf per keer, gaat prima, hoop dat ik ingeloot wordt en we binnenkort weer echte afstanden durven doen.

Vorige keer was haar hoefbeen ook licht gekanteld en zal nu wel verder kantelen.
Ze stond (naja lag) vanmorgen en had 3 hele dikke benen, ik ben net geweest om medicijnen te spuiten en ze heeft alleen nog voor vanaf net boven de koot naar beneden dikke benen, maar ze lag weer toen ik kwam. Hopelijk komt ze de 1ste week door en dan maken we foto's. Ze staat nu op nat zand. De vorige keer kon ik met 21/2 maand al weer volledig rijden. Is nu weer afwachten.
Mijn DA zegt ook, er zijn paarden die met een redelijk gekanteld hoefbeen pijnvrij kunnen lopen en paarden waarbij bijna niets te zien is op de foto, die niet pijnvrij zijn.

Maar ik zal positief zijn.... hoop je te zien als je wordt ingeloot!!!

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 15:26

ach veel sterkte voor jouw en je pony! hopen dat je er optijd bij was!!

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:19

ff off topic, maar rot van die hoefbavangenheid zeg! Ik dacht alleen dat dat in het voorjaar voorkwam vanwege jong en vet gras? Maar dat speelt nu niet, dus weet je hoe het komt?

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:43

Kijk maar eens op de eerste pagina van het centraal topic over hoefbevangenheid, daar staat veel info, komt het hele jaar voor.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:59

Ik ben ook ingeloot bij de eerste loting. Ik heb de Eper vorig jaar ook gereden.
Dit jaar wordt de eerste keer voor mijn eigen paard, vorig jaar had ik een paard te leen van een vriendin.
Mijn eigen paard was toen nog te jong en niet klaar voor ongeveer 100 km in 4 dagen.

Wat betreft mijn trainingsschema nu: ik rijd ongeveer 3 tot 4 keer per week dressuurtraining en probeer eens per week een buitenrit te maken. In het voorjaar maak ik meer buitenritten om kilometers te maken.

Als je een paard hebt met een goede conditie en een paard wat regelmatig gereden wordt, dan is de Eper niet een heel groot probleem. De paden zijn goed en de routes niet overdreven lang. Tussendoor is een stop waar de paarden kunnen rusten, drinken en waar de ruiters wat kunnen eten en drinken.
Alles is prima geregeld in Epe.

Wij rijden trouwens maar 3 routes ;)

Angela77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:40

Gezellig Christina! ;)
Dit jaar lekker met je eigen Meint!

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 03:27

Ik probeer het ook zonder ijzers e ndoe hoefschoenen in een rugzakkie:-) maar ja, ik moet eerst ingeloot worden!!!! duim me suf!

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 08:37

Hoi Stranger, wat leuk, jij ook hier! Duim je voor me mee? Ben benieuwd naar Indra...!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 10:01

Strangertje schreef:
Ik probeer het ook zonder ijzers e ndoe hoefschoenen in een rugzakkie:-) maar ja, ik moet eerst ingeloot worden!!!! duim me suf!

'k Hoop natuurlijk dat je wordt ingeloot; mag ik je een adviesje geven? Ga de avond tevoren al lekker proefrijden, dan zie je snel genoeg of je de hoefschoenen nodig hebt.
Ik had ze nodig +- 3 meter nadat ik gestart was met een leuke route op maandagavond en ik was godsblij dat ik mijn schoentjes bij me had!