Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BCS schreef:Ik had dan ook tegen Kelly.
Ik zat eens in je profiel te kijken!
BCS schreef:Ik zat eens in je profiel te kijken!
Maar ik las dat je ook mee doet met de VSN? Maar ook dat je al aardig wat wedstrijden gereden had. Is ze zo vroeg ingereden, of heb je gewoon heel veel haast

BCS schreef:Oh ik had niet naar de datums gekeken
Dacht dat je al die wedstrijden al had gehad.
Ik dacht dat je paard 4 moest zijn om te starten..... Ben er al een tijd uitgeweest.
0maris0 schreef:Sluit 10 dec?! terwijl het rond 26 nov, al begint?!
Volgens mij was het 10 Nov,
Zou wat zijn
Met het oog op verkoop is het zeker slim om eraan deel te nemen, er lopen vaak mensen rond die naar talentvolle paarden zoeken. En als ze een leuke score haalt is dat natuurlijk helemaal mooi voor de verkoop
haha 

(niet negatief bedoelt hoor!)
kell_gino schreef:we moeten maar wat meer gaan kletsen hoorhaha
Hoe gaan jullie in de training?
rockey schreef:die van mij doet het op het moment even rustig aan, zit er maar 2 keer per week op nu. hij heeft van het weekend ook gek gedaan in de wei, zich geraakt en versprongen, dus gisteren fysio laten komen, en deze week ga ik er zowizo niet op zitten
0maris0 schreef:Jeetje, wat een nog iel paardje!(niet negatief bedoelt hoor!)
![]()
Hoe groot is ze? van welke afstamming? en hoelang al onder het zadel?
ze is nu 1.63 en Don Romantic x El Corona. Nu denk ik 4,5 maand onder het zadel.Dustinlover schreef:Ik weet dat ze iel is.. maar het zal ook nooit geen dikke wordenze is nu 1.63 en Don Romantic x El Corona. Nu denk ik 4,5 maand onder het zadel.
Ze doet niet echt veel aangezien ze ook nog drachtig is van A Touch of Class(jonge Krack c)