Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Je weet met te vinden!
Kom je even hoi zeggen bij de stand?

Citaat:DR. ULRIKE THIEL - HIPPOCAMPUS
“Mensen zouden pas een paard mogen aanschaffen als ze een “ken-uw-paard-diploma” gehaald hebben”.
Zo luidt één van de uitspraken van paardenvrouw pur sang en oprichtster van Hippocampus (instituut voor equitherapie en hippische sportpsychologie) die tot doel heeft de harmonie tussen mens en paard te bevorderen door ontwikkeling van kennis, techniek en gevoel.
Ze mag zich onder meer psychologe, psycho-therapeut, gediplomeerd rij- en voltige-instructrice, gediplomeerd equi-therapeute en NHI-docente noemen.
Voor alle informatie over Dr. Ulrike Thiel en Hippocampus: http://www.hippocampus-nl.com/
Schrijf je nu in voor de clinic “onafhankelijke zit (de psychomotoriek van het paardrijden)" of "longeren voor menners".
Citaat:Ik ga op zondag-middag geeft Internationale Menner Gerard leijten van Stal blakheide in Belgie een Men-Clinic met oa Clenn Geerts , Sonja Herygers en enkele andere menners om 2 uur dacht ik dat de Men-Clinic werd gegevenen.
MoniqueT schreef:Citaat:Ik ga op zondag-middag geeft Internationale Menner Gerard leijten van Stal blakheide in Belgie een Men-Clinic met oa Clenn Geerts , Sonja Herygers en enkele andere menners om 2 uur dacht ik dat de Men-Clinic werd gegevenen.
Ah, dan moet ik dus zondagmiddag even vrij regelen van mijn cateringtaken bij van der Mee. Gerard heeft onze Whisper beleerd en ik heb weleens les van hem, wil ik wel graag zien. Ik ben Gerard-fan
Heb de hele week vrij gehad(voor P&K) ,dus kan op mn gemak alles op zoeken en poetsen en wassen