Paard & Koets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

akerna

Re: Paard & Koets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 20:01

das wel fijn moniqueT
san en ik sliepen vorig jaar in een trailer.. dat was errug koud.. jaren daarvoor wel in caravans/vouwagen geslapen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 21:23

ik kom denk op zaterdag Haha!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 21:28

Gezellig Knipoog Je weet met te vinden!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 07:50

jaaah, voor de mensen die op vrijdag gaan, jullie hoeven nog maar 2 weekjes te wachten, maar niet getreurd, mesnen die op zaterdag of zondag gaan, voor jullie (en mij) we moetten nog maar 15 of 16 daagjes wachten Tong uitsteken

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 08:36

ik ga op zaterdag
ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 09:00

Jaa nog 2 weekjes... Enne ik vind het niet erg om in een trailer of caravan te slapen ,dat hoort voor mij echt bij P&K ! Party!!
Liberty leuk dat je ook komt Ja Kom je even hoi zeggen bij de stand?

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 14:16

Ik meld me ook.
Ik sta er weer 3 dagen met de stand.
Dit keer zal ik de grote fles Nobeltje mee nemen, hihi.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:23

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Jippie ik ben uitgenodigdt voor de clinic van ullrieke thiel.
Zaterdag 15 november om 11:45 uur!!!!!

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Sorry ben een beetje heel erg blij Nagelbijten / Gniffelen

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:28

Tof dat je mee meag doen.
Ik ben er ook zaterdag, misschien zie ik je dan wel!

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:28

Is goed, ik rijd dan op zena bruine merrie. Die waarschijnlijk dan alles doodeng vindt Nagelbijten / Gniffelen

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 17:03

waar gaat die clinic dan over precies?

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:32

Zal even een qoute plaatsen van hun website:

Citaat:
DR. ULRIKE THIEL - HIPPOCAMPUS
“Mensen zouden pas een paard mogen aanschaffen als ze een “ken-uw-paard-diploma” gehaald hebben”.

Zo luidt één van de uitspraken van paardenvrouw pur sang en oprichtster van Hippocampus (instituut voor equitherapie en hippische sportpsychologie) die tot doel heeft de harmonie tussen mens en paard te bevorderen door ontwikkeling van kennis, techniek en gevoel.
Ze mag zich onder meer psychologe, psycho-therapeut, gediplomeerd rij- en voltige-instructrice, gediplomeerd equi-therapeute en NHI-docente noemen.
Voor alle informatie over Dr. Ulrike Thiel en Hippocampus: http://www.hippocampus-nl.com/

Schrijf je nu in voor de clinic “onafhankelijke zit (de psychomotoriek van het paardrijden)" of "longeren voor menners".

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:40

chance, gefeliciteerd!!!! Tong uitsteken

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 19:23

Ik ga op zondag-middag geeft Internationale Menner Gerard leijten van Stal blakheide in Belgie een Men-Clinic met oa Clenn Geerts , Sonja Herygers en enkele andere menners om 2 uur dacht ik dat de Men-Clinic werd gegevenen.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 21:03

Iedereen bedankt!!

Zo ik heb waarschijnlijk al vervoer, en mocht deze persoon niet kunnen heb ik nog 1 reserve.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 00:15

Citaat:
Ik ga op zondag-middag geeft Internationale Menner Gerard leijten van Stal blakheide in Belgie een Men-Clinic met oa Clenn Geerts , Sonja Herygers en enkele andere menners om 2 uur dacht ik dat de Men-Clinic werd gegevenen.

Ah, dan moet ik dus zondagmiddag even vrij regelen van mijn cateringtaken bij van der Mee. Gerard heeft onze Whisper beleerd en ik heb weleens les van hem, wil ik wel graag zien. Ik ben Gerard-fan Haha!

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 07:15

Gefeliciteerd Chance! Ik kan je alleen jammer genoeg niet zien want ik ga vrijdag al. Lachen

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 07:49

MoniqueT schreef:
Citaat:

Ah, dan moet ik dus zondagmiddag even vrij regelen van mijn cateringtaken bij van der Mee. Gerard heeft onze Whisper beleerd en ik heb weleens les van hem, wil ik wel graag zien. Ik ben Gerard-fan Haha!

En ik denk dat heel veel jonge meiden gaan kijken omdat ze Glenn-fan zijn Clown Clown Haha!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 07:49

Mooi, die ken ik niet, kan ik daar ook eens een blik op werpen.

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 07:59

Hij kan echt leuk rijden.
En er zit nog een mooi koppie op ook. Haha!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 08:56

Chance: Leuk dat je uitgekozen bent! Ik heb nog niks gehoord.
Ik ga het even opschrijven en dan komen we bij je kijken Ja

Mijn vervoer is nu ook eindelijk rond Ja Heb de hele week vrij gehad(voor P&K) ,dus kan op mn gemak alles op zoeken en poetsen en wassen Party!!

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 09:59

Als het goed is komt komende week mijn nieuwe dressuurzadel binnen. Dus dan alles ff goed invettten enzo.
Vandaag nog een keer aan de staleigenaar vragen of hij mij echt weg kan brengen want anders moet ik iemand anders vragen.
En een vriendin vragen of ze me helpt met toiletteren. Want mijn merrie heeft nu redelijk lange manen (aan 2 kanten) en ik weet niet wat ik zal doen. manen trekken, lang en los laten hangen of invlechten?

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 17:18

lals je denkt dat er doode manen tussen zitten zou ik trekken of uitdunnen, Tong uitsteken
en als je gaat toiletteren, gewoon in de Cowboy Magic of in de antiklin spray, trouwen Cowboy magic is echt een aanrader!!! Knipoog

p.s. nog 13-14-15 dagen Haha!

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 23:12

voor mij nog 14 dagen! Ik heb er zoooooo zin in!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 09:18

12 dagen! De tijd vliegt voorbij!! Haha!