koetje10 schreef:Kan iemand die muts van eurosport vertellen dat ze haar mond moet houden? ik wil de muziek horen!! Echt irritant.He joh! Ode aan Joyce haar commentaar Kun je nog iets van leren als je een paardenleek bent Van Fritsje niet..
koetje10 schreef:Kan iemand die muts van eurosport vertellen dat ze haar mond moet houden? ik wil de muziek horen!! Echt irritant.Uh, het is geen kür
Ik vind dit zo'n net niet paard he... Hij rijdt 'm knap, daar niet van hoor... Maar ik vind het paard het gewoon net niet...
vraagje.. Imke en HP worden die nu ook nog uitgezonden op ES? of toch niet?? ik dacht dat alles kwam... mmm
Janine1990 schreef:Ik vind dit zo'n net niet paard he... Hij rijdt 'm knap, daar niet van hoor... Maar ik vind het paard het gewoon net niet...Met Ann-Katrin toonde het net een stukkie anders
waar gaat dat nu over?! Jethafa? Maar wat ik me afvroeg he.. is dit nu wel zelf uitgekozen muziek of ook weer amerikaanse entertainment?
Jethafa schreef:http://www.alltechfeigames.com/competit ... r=2&id=178En je mag niet meer vragen wanneer NL komt.wanneer komt nederland?
Janine1990 schreef:Ik vind dit zo'n net niet paard he... Hij rijdt 'm knap, daar niet van hoor... Maar ik vind het paard het gewoon net niet...Hij doet me aan Sunrise denken
Veerle90 schreef:waar gaat dat nu over?! Jethafa? Maar wat ik me afvroeg he.. is dit nu wel zelf uitgekozen muziek of ook weer amerikaanse entertainment?Entertainment.
F3nn3 schreef:vraagje.. Imke en HP worden die nu ook nog uitgezonden op ES? of toch niet?? ik dacht dat alles kwam... mmm hierna nog 1, en dan HP en Imke
Cayenne schreef:Janine1990 schreef:Ik vind dit zo'n net niet paard he... Hij rijdt 'm knap, daar niet van hoor... Maar ik vind het paard het gewoon net niet...Met Ann-Katrin toonde het net een stukkie anders Absoluut eens Overigens rijd hij de overgangen wel erg keurig
Haha, geintje joh, maar ik zei net al een keer, inmiddels hebben al een miljoen mensen hetzelfde gevraagd