Cayenne schreef:Lauraennala schreef:komt dat van vandaag dan niet? Meid, waar hebben we het nou de hele tijd over.
scippy schreef:Is het ook nog ergens via internet te volgen?Het is nu op eurosport,Als je even had bijgelezen wist je dat
Thomas schreef:Sommige mensen zijn zo dom hè, omg.Zeg, het gaat nogal ver om mensen dom te noemen..Een beetje vriendelijker mag ook wel
Cayenne schreef:DONN PERIGNON *pakt teiltje er even bij*Heb je nog een reserve teiltje over? Prachtig paard is dat zeg.
Thomas schreef:2 Nlérs na elkaar, dan val ik van me stoel af, want zit telkens op het puntje. Daarom zit ik lekker op de grond voor de tv
Cayenne schreef:Thomas schreef:Sommige mensen zijn zo dom hè, omg.Zeg, het gaat nogal ver om mensen dom te noemen..Een beetje vriendelijker mag ook wel Haha nou jij bent ook niet altijd even vriendelijk.
ik ga ook kijken... tot zo,... even de boel verplaatsen naar m'n kamertje... M'n broertje kijkt voetbal... pfff
scippy schreef:Is het ook nog ergens via internet te volgen?Nee, dat had ik ook al gevraagd. Hier staat voetbal op dus ik kan ook niet kijken.