Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
levi schreef:CleovG schreef:Ik heb de formulieren al uitgeprint en m'n ma is ze nu aan het invullen
Ben je van gedachten veranderd
Ik kreeg steeds te horen dat die stallen erg klein zijn, maar het zijn gewone concoursboxen en daar heeft Maiko vaak genoeg in gestaan
. Barbara_m schreef:Ik heb alles al verstuurd.
. Maar ik ben niet alleen hoor. Er slapen ook nog heel wat klanten in het theater hotel. Simba_ schreef:Barbara_m schreef:Ik heb alles al verstuurd.
Leuk Bar !
Ik niet... heb nog steeds niemand die meegaat, en al helemaal niet iemand die in het theatherhotel
wil betalen om met mij mee te gaan...
Weet jij of Bieb al beter is Bar ?
allemaal met z'n tweën op de kamer

Simba_ schreef:Ik zal de mutsenclub met de dozijnen rosé maar niet noemen...

Warina was ook bijna niet te rijden, alleen gespring.

Ik rijd op dinsdagavond 1 proef en op vrijdag 2 in de klasse B paarden

dit jaar maar niet meerdere dagen ivm weerselo concours 2 dagen eerder.
Gaat morgen met de post mee! Kan echt bijna niet wachten tot het zo ver is!
ik krijg het wel druk op sommige dagen want de ene dag moet ik 4 proeven rijden en de andere dag 2
naja gelukkig kan je nou 2 proeven achter elkaar rijden met het zelfde paard en hoef je niet de halve dag te wachten want dat is wel eens anders geweest in almelo
janouke schreef:hoe lang duurt het voordat het vol is bij de pony's springen, weet iemand dat?
klumpertje schreef:janouke schreef:hoe lang duurt het voordat het vol is bij de pony's springen, weet iemand dat?
gaat minder snel dan de paarden maar zou er toch snel bij zijn