Cayenne schreef:Vond het erg mooi om te zien hoe Laurens opgelucht Ollright om de hals viel na het groeten
Zat zijn altijd prachtige momenten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Vond het erg mooi om te zien hoe Laurens opgelucht Ollright om de hals viel na het groeten
amondi schreef:flikt die trut het weer!!! maar liefst 4% boven Laurens....terwijl de rest bijna gelijk of zelfs lager zit!
Stennisje schreef:En Zang geeft ineens hoog.
Egni schreef:zou het niet wat zijn om de hoogste en de laagste score te laten afvallen?
Dit om problemen zoals met mevrouw Zang te voorkomen.......
Egni schreef:zou het niet wat zijn om de hoogste en de laagste score te laten afvallen?
chesty schreef:op welke zender kun je dat zien??
missblue schreef:OMG Britney spears ..
missblue schreef:OMG Britney spears ..
Mireille1970 schreef:Egni schreef:zou het niet wat zijn om de hoogste en de laagste score te laten afvallen?
Daar zijn ze al heel lang mee bezig... maar lijkt er niet door te komen...
Anky en Sjef hebben daar toen met Tineke een seminar over gehouden...
Jan_VT schreef:missblue schreef:OMG Britney spears ..
Ricky Martin, Niet??
NonnyNancy schreef:Sorry, ik ben druk met het filmpje bezig maar waar kan ik het uploaden?
Het verzenden via de mail is niet zo succelvol (computer loopt vast) maar nu wil ik het uploaden, maar waar?
Ik heb het al geprobeerd op www.youtube.com
Gulpje schreef:Kan iemand die Zang even uit haar hokje schieten?
Shaar schreef:NonnyNancy schreef:Sorry, ik ben druk met het filmpje bezig maar waar kan ik het uploaden?
Het verzenden via de mail is niet zo succelvol (computer loopt vast) maar nu wil ik het uploaden, maar waar?
Ik heb het al geprobeerd op www.youtube.com
Zippyvideos.com?
Juultj schreef:Cayenne schreef:Vond het erg mooi om te zien hoe Laurens opgelucht Ollright om de hals viel na het groeten
Zat zijn altijd prachtige momenten.Leek Laurens tevreden met het behaalde resultaat?