Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Om even z'n worteltje te halen en daarna weer snel weg te lopen. 
 Boef! 

Hij komt ook wel weer terug, maar je ziet wel hoe slim hij is haha!                                                         

Was echt niet leuk, totale spanning, draaien, omhoog komen, hij stond letterlijk te trillen op zijn benen. Werd ik niet blij van. De keer erna al zelf wat verhoogde hartslag toen ik hem weer pakte en weer richting dat monsterding moest. He-le-maal niets deed hij. Rare paarden.  

Lekker geborsteld, en toen.... Vliegenspray geprobeerd!
 Ik kon hem gelijk helemaal en overal sprayen, gaf er niks om. 

Maar een halster omdoen is nog steeds heel spannend haha!

: op de eerdere foto's van jullie wandelingen had je Latino een touwhalster aan gedaan. Nu was je gaan wandelen met een gewoon halster en een zo te zien redelijk kort touw. Hoe heb je hem dan toch nog in bedwang gehouden toen hij zich wou lostrekken bij het schrikken van de hond ?                                                         
 Toverwoord: handschoenen. 
 Anders had ik hem nooit kunnen houden en had ik brandblaren gehad. Hoe warm ook, die heb ik met wandelen altijd aan! Daarnaast heeft hij echt respect voor het halster dus hij reageert wel snel op tegendruk zeg maar, maar een langer touw is de volgende keer misschien wel handiger.
                                                         Captain schreef:Lief dank jullie wel!
Klopt, vliegengordijn zat op dit halster en ik vond het teveel gedoe om dat er af te halen en om andere halster te doen.Toverwoord: handschoenen.
Anders had ik hem nooit kunnen houden en had ik brandblaren gehad. Hoe warm ook, die heb ik met wandelen altijd aan! Daarnaast heeft hij echt respect voor het halster dus hij reageert wel snel op tegendruk zeg maar, maar een langer touw is de volgende keer misschien wel handiger.
Hoewel, stel hij heeft de ruimte dan om snelheid te maken dan heb je er ook niks meer aan.
  en dan ongeveer 3mtr lang. Lang genoeg om ze een beetje ruimte te geven; kort genoeg dat ze niet echt aan kunnen zetten.