Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Trui schreef:Het js misschien niet zo bedoelt maar ik voel me persoonlijk aangevallen door je reactie. Het komt bij mij over als ‘ja nee echt niemand zegt 1,50 als ze 150 bedoelen! Mensen die dat zeggen zijn echt raar/dom!’
Maar omdat ik er aardig mee opgegroeid ben en echt iedereen die ik ken het wel zo zegt, voel ik mij nu dus raar/dom
Spaansepony schreef:Melissa1996 schreef:Weet iemand toevallig wat info van deze? Hengst? Merrie?
[ [url=m/6r3x6e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die lijkt verdacht veel op mijn oude pony die ik vorige maand heb laten slachten via kennis!![]()
Merrie, niet lief naar andere dieren, ouder dier, mager.
Iemand meer gezien over deze pony?
Romee_Sifra schreef:Mijn aanwinst, trailer voor de zekerheid meegenomen en dan kon ik met een dressuurveulen thuis..![]()
[ [url=m/y4HYSJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Tu4qle.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LTBq0M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Laatste foto is thuis, ze is ontzettend lief en komt nu al zo naar ons toe in de wei.
Leuke bijkomstigheid ze heeft ook nog goed papier, Desperado X Breezer.
Romee_Sifra schreef:Mijn aanwinst, trailer voor de zekerheid meegenomen en dan kon ik met een dressuurveulen thuis..![]()
Laatste foto is thuis, ze is ontzettend lief en komt nu al zo naar ons toe in de wei.
Spaansepony schreef:Melissa1996 schreef:Weet iemand toevallig wat info van deze? Hengst? Merrie?
[ [url=m/6r3x6e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die lijkt verdacht veel op mijn oude pony die ik vorige maand heb laten slachten via kennis!![]()
Merrie, niet lief naar andere dieren, ouder dier, mager.
Iemand meer gezien over deze pony?
Merexa schreef:Vroeger werd mijn paard van 1.80 ook gek, zelfs al bij gewone pony's. Hij snapte er niks van.[ [url=m/y8Eh54.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn paard heeft ook al kennis gemaakt met de shetties. Maar ik hou ze eerst nog even van elkaar gescheiden.
[ [url=m/TAxWfs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook gelijk bekapt. De appie was het er niet mee eens en was nogal in protest, dus kon niet echt een foto maken, haha. Maar het is gelukt.
Maar bijna alle paarden op stal waren over de zeik. Snuiven, knorren en bokken. Alsof ze nog nooit een shet hadden gezien
Karma schreef:robert45 schreef:Sterker nog ik vrees dat als je dat bij menig handelaar flikt je rustig een flik om je oren krijgt met de stok. Over het algemeen houden die niet zo van dat soort grappen.
Enige reden om die ellendige stok van ze te gebruiken!
Linde99 schreef:Romee_Sifra schreef:Mijn aanwinst, trailer voor de zekerheid meegenomen en dan kon ik met een dressuurveulen thuis..![]()
Wat een leuk beestje! Hoe oud is ze nu?
leentje1975 schreef:[ [url=m/Hd6GIs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag geweest.
De palomino was een welsh cob. Tussen de 4 en de 8 jaar oud en bereden en betuigd. Net 3 dagen bij die handelaar en nog niet zolang in nederland. Prijs 3250 euro
..
Wiskey1 schreef:Romee_Sifra schreef:Mijn aanwinst, trailer voor de zekerheid meegenomen en dan kon ik met een dressuurveulen thuis..![]()
Leuk beestje! Al had ik wel het idee dat die op transport nogal zenuwachtig is geweest, wat wel logisch is natuurlijk. Wij waren er al vroeg en ze kwam helemaal bezweet aanlopen. Ben benieuwd hoe die uitgroeit!
Er was trouwens vroeg in de ochtend ook een ontzettend mooi vos veulen, dacht een hengstje. Vader was Hometown. Ben wel benieuwd of iemand die heeft gezien/meegenomen
Wiskey1 schreef:Romee_Sifra schreef:Mijn aanwinst, trailer voor de zekerheid meegenomen en dan kon ik met een dressuurveulen thuis..![]()
Leuk beestje! Al had ik wel het idee dat die op transport nogal zenuwachtig is geweest, wat wel logisch is natuurlijk. Wij waren er al vroeg en ze kwam helemaal bezweet aanlopen. Ben benieuwd hoe die uitgroeit!
Er was trouwens vroeg in de ochtend ook een ontzettend mooi vos veulen, dacht een hengstje. Vader was Hometown. Ben wel benieuwd of iemand die heeft gezien/meegenomen
Romee_Sifra schreef:Romee_Sifra schreef:Mijn aanwinst, trailer voor de zekerheid meegenomen en dan kon ik met een dressuurveulen thuis..![]()
pluisje88 schreef:Ik ben nog nooit op een paardenmarkt geweest. Wil het al jaren maar alleen kijken zonder koopmogelijkheid is niet mijn ding. Die bruine (ik gok lusitano aan de vorm en grootte van het hoofd te zien) spreekt mij verschrikkelijk aan. Weet iemand meer over dat paard?[ [url=m/5yhpGY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze bedoel ik