Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosjenat schreef:Luna2006 schreef:Veel shetjes ook zo te horen! Wat zijn meestal de prijze daarvan?
Bij het einde van de dag meestal 50,- of minder .
Gydja schreef:Ik ben helemaal verliefd geworden op dit veulenhelaas geen tijd voor nog een extra paard. Heeft toevallig een bokker hem mee genomen?
[ [url=m/TKz6cr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Josien62 schreef:Idd vond ik ook vooral dat neusje. Vind het ook fijn dat ze de andere erbij hebben gekocht , maar wie wil nou geen 2 van die schatjes voor 30,- kopen
Westhof schreef:Gydja schreef:Ik ben helemaal verliefd geworden op dit veulenhelaas geen tijd voor nog een extra paard. Heeft toevallig een bokker hem mee genomen?
[ [url=m/TKz6cr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh, wat een schatjeIk weet weer precies waarom ik niet naar dit soort dingen ga. Ik zou ze echt niet kunnen laten staan haha
fique schreef:Ik ging ff kijken wat er nu bij ons staat... zag een lege box met wel halstertouw er voor. Kijk in de box.. staat er echt een hele knappe vos minishet met veulen. Voor de rest nog wel een leuke schimmel.. Denk een d pony. En voor de rest wat tinkers.
Murosch schreef:Waar zijn die overgebleven dieren eigenlijk precies? Een merrieveulen of jaarling is nog steeds welkom hier.
roosjenat schreef:Murosch schreef:Waar zijn die overgebleven dieren eigenlijk precies? Een merrieveulen of jaarling is nog steeds welkom hier.
Ze zijn met dierenbescherming of organisatie meegegaan , na een week komen ze te koop staan op hun site ofso . maar wij wouden vorig jaar ook een paardje meenemen die in de modder is achtergebleven (die was echt slecht verzorgd ) maar hij was door de organisatie meegenomen , verder weten we niet wat er is gebeurd .
mariska_YeDo schreef:http://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/ ... en/paarden
Ik denk dan dat dit de goeie link is, aangezien de andere link naar overige leidt en deze naar paarden.
Staan er trouwens ook veel leuke haflingers en fjorden op de markt? Evt veulens? Ik hoop volgend jaar voor het eerst naar zuidlaren te kunnen gaan en dan de tijd en geld heb om ook wat mee te kunnen nemen!
Jennyxx schreef:Zouden ze hierbij komen?
http://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/ ... en/overige
Ik heb daar eerder shetjes zien staan die in beslag waren genomen.
jolandje schreef:Jennyxx schreef:Zouden ze hierbij komen?
http://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/ ... en/overige
Ik heb daar eerder shetjes zien staan die in beslag waren genomen.
ik zie daar op de site nog een lieve oude haflinger op staan, mag kosteloos worden overgenomen, iemand daar nog een plekkie voor?
heb op de markt niet echt veel fjorden en halflingers gezien, heel veel shetten en welshjes, en ook een flink aantal friezen
Harpoon schreef:[/quote]Zouden ze hierbij komen?
ik zie daar op de site nog een lieve oude haflinger op staan, mag kosteloos worden overgenomen, iemand daar nog een plekkie voor?
Waar zie je dat staan? Ik zie alleen twee vogels..
roosjenat schreef:fique schreef:Handelaar huurt een aantal boxen bij ons op stal. Misschien dat er achter ook nog wel wat stond, maar daar heb ik nog niet gekeken.
Oh oke want er zijn ook wat tinkers overgebleven