Heike schreef:Ik heb vanavond het hele topic doorgelezen. Wat begon met de aankoop. Ups en downs met beleren met vooral veel ups. Heb ik Graas toch goed leren kennen. En in mijn hart gesloten. Wat een geweldig paard.
En dat de laatste pagina's. Jeetje. Ik wens je veel sterkte en hoop dat Graas zich snel weer beter voelt.
Wat een mooie post
. Ik ben ook zo verbaasd dat ons topic zoveel meelezers heeft, daar had ik helemaal geen weet van
Ze reageert goed op de antibiotica en ( ander merk nu) koortsremmers, ze heeft dus geen koorts meer. Dit was best wel even afwachten omdat de lever niet altijd goed reageert op medicatie.Daarom wilde ze dat eigenlijk zo lang mogelijk niet geven, totdat duidelijk was wat ze precies had.
Het is dan mooi dat ze hier goed op reageert, want als er nou iets bacterieels uit de tests komt heeft ze daar in ieder geval alvast een kuur voor gehad.
Ze eet alleen zeer matig, dus op de kliniek grazen ze nu met haar aan de hand, dan eet ze wel. ( Ja, dat koninginnen gedrag blijft
)
Moet morgen zelf naar de koers in Hilversum, dus ik hoop morgen gebeld te worden met dat het iets behandelbaars is. En anders hoor ik dat donderdag, zijn zenuwslopende dagen, ben zo blij als eindelijk gewoon bekend is wat het is, ookal is het dan slecht nieuws. Je leeft nu zo letterlijk tussen hoop en vrees.
Het doet mij trouwens echt goed het elke keer van mij af te kunnen schrijven en vind het ook fijn dat er zoveel tips komen, heb toch al zoveel rare dingen gezien in de tijd dat ik in de paarden zit, maar Graas presteert het gewoon om lekker iets zeldzaams uit te zoeken