Ik ga op zoek naar een bordeauxrood wedstrijdjasje! En een mooi halster voor mijn poown, en zijn zusje mag nu ook wel een leren halster. Ook weer eens wat andere jeuk en anti muggenmiddelen meenemen om uit te proberen. Er is altijd een hele hal met alleen maar gezondheidsdingen voor je paard. En verder shop ik wat ik tegenkom. Ik wil ook nieuwe laarzen en een nieuwe cap, maar dat is zo'n gesjouw, die koop ik denk ik toch maar in Nederland
Perryx
Geplaatst: 06-12-14 22:21
En, hebben jullie al veel geld gespaard voor Equitana ? Ik zit nu al op de 280 hahaha Dat ga ik ook zéker wel nodig hebben !
Ik heb nog niets gespaard. We gaan met Bokt vd zomer naar IJsland en daar gaat nu even al mijn geld in zitten. Hopelijk kan ik volgend jaar weer centjes opzij zetten voor Equitana.
mindful
Geplaatst: 07-12-14 00:01
Priscilla_90 schreef:
als ik ga wil ik zeker gaan kijken voor een nieuwe.cap maar degene die ik wil is zo prijzig:( (samshield)
Wow idd die zijn duur zeg
Mews
Geplaatst: 07-12-14 01:55
Ik heb niks gespaard, maar ik verwacht ook niet superveel te gaan kopen aangezien ik niks nodig heb. Ik zal ongetwijfeld wel wat gaan kopen, maar ik verwacht niet heel veel ofzo
KimW
Geplaatst: 07-12-14 06:18
Perryx schreef:
En, hebben jullie al veel geld gespaard voor Equitana ? Ik zit nu al op de 280 hahaha Dat ga ik ook zéker wel nodig hebben !
Ik heb echt gewoon maar 55 nu ofzo, maar ik ga ook echt niet überveel kopen dan.
Dan zal hij het niet zo erg vinden. Voor wat gaan jullie heen? Nog speciale dingen te shoppen?
mindful
Geplaatst: 08-12-14 12:04
Is wel leuk om te lezen, zoveel equitanafans Mijn vriend zou eens graag naar die beurs in Frankrijk gaan, ik heb hem al duidelijk gemaakt dat ik eerst naar Duitsland wil
Mijn Frans is ook niks dus ja. Geef mij maar Duits .
Ik vind het wel gezellig hoor als vriendlief ook meegaat. Die van mij gaat ook mee. Ik heb hem besmet met het paarden virus . Alleen ben ik van onder het zadel en hij van voor de kar dus dat is een mooie combinatie. Ben benieuwd wat me vriend gaat vinden op equitana.