Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_tico schreef:Iedereen gefeliciteerd!!
Ik was gisterochtend 5e in het Z1, en gisteravond met de ene een x 2e in het L1 en met de andere 5e. Dus fijn gereden! Vandaag hoef ik pas om 2 uur in de L1 en 5 uur Z1
klumpertje schreef:Goede punten en prijzen zie ik voorbij komen!
Ik ben vandaag teleurgesteld en de motivatie kwijt. Heb vanmorgen in het z1 een fijne proef gereden met alleen een fout in de uitgestrekte draf. 201 punten... Zo gaat het al een hele tijd en hoor van alle kanten dat er te weinig punten worden gegeven voor mijn proeven maar krijg ze gewoon niet.
Uweiss schreef:x_tico schreef:Iedereen gefeliciteerd!!
Ik was gisterochtend 5e in het Z1, en gisteravond met de ene een x 2e in het L1 en met de andere 5e. Dus fijn gereden! Vandaag hoef ik pas om 2 uur in de L1 en 5 uur Z1
Ik heb je gisteren zien rijden met je pony in het Z1, heel mooi gecontroleerd beeld! Mooie kleur heeft hij ook!!
klumpertje schreef:Goede punten en prijzen zie ik voorbij komen!
Ik ben vandaag teleurgesteld en de motivatie kwijt. Heb vanmorgen in het z1 een fijne proef gereden met alleen een fout in de uitgestrekte draf. 201 punten... Zo gaat het al een hele tijd en hoor van alle kanten dat er te weinig punten worden gegeven voor mijn proeven maar krijg ze gewoon niet.
AlexAuto schreef:Esprit4 schreef:Klopt. Bij gebrek aan tijd (van mijn kant) kan ik nog geen tweede camera (met alleen beeld) plaatsen. Ik moet ervoor het dak op en de ladder is elders in gebruik. Op zijn vroegst vanavond pas een poging om er iets mee te (kunnen) doen.staat de webcam alleen op springen?
Esprit4 schreef:de camera geeft wel mooi beeld en geluid
![]()
aah okee dat had je vorig jaar wel toch?
ik hoopte morgen dressuur te kunnen volgen vauit deurne maar dat gaat em dan niet worden
Damoiseaux2 schreef:klumpertje schreef:Goede punten en prijzen zie ik voorbij komen!
Ik had vandaag precies hetzelfde int Z2. Alleen een fout in de uitgestrekte. Galop super fijn. Ontzettend naar onder gehaald en 193.. galop alleen maar vijf en vieren. Op naar morgen