Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chicalover schreef:Hoe zit het dan met paarden met lichte zomereczeem? Ik doe hem meestal een exeemdeken om zodat ie niet gaat schuren en dan zie je er ook niks van. Ik heb hier niks van gelezen in de voorwaarden dus neem aan dat het gewoon mag?

Carolaaxxxx schreef:Ik ben een groot gevalletje verlegen.. Maar er is niks om je druk over te maken! Per week loopt er altijd wel een topic met mensen die op bokt zitten en die meegaan, daar kun je hartstikke leuk mee praten voordat je op kamp gaat en dan rol je er zo in. Niks om je zorgen over te maken, bokkers onder elkaar helpen elkaar is mijn ervaring
Ik wil de allround paarden tm 20 jaar gaan
Baby_Lucky schreef:Kan iemand van jullie misschien mijn vragen beantwoorden?
Kan iemand uit België lid worden van de kn hs?
Wat kost wen basislidmaatschap van de knhs zodat je je in kan schrijven voor de week?
Zijn er buitenstallen aanwezig op het complex ivm chronische stofallergie paard vriendin? ( medisch rapport dierenkliniek gent aanwezig)
Is het anders mogelijk aan te geven dat je een stal bij de deur MOET hebben?
xLeoniee schreef:Ik ga me opgeven voor de Allround paarden instructie week! Nog meer mensen die heengaan? Ik vind t superspannend omdat ik helemaal niemand ken maar t gaat vast supergezellig worden..
Klein gevalletje verlegen...![]()
MonteKarlo schreef:xLeoniee schreef:Ik ga me opgeven voor de Allround paarden instructie week! Nog meer mensen die heengaan? Ik vind t superspannend omdat ik helemaal niemand ken maar t gaat vast supergezellig worden..
Klein gevalletje verlegen...![]()
Ik ga waarschijnlijk ook helemaal alleen! Welke week wil je inschrijven ? 2 of 5 ?