hm ja...ik geloof je wel mjetterd,met mijn astma ren ik hooguit 5 Cm,... maar die trolly he, eigenlijk moet je er een boos paardengezicht op plakken en dan:"Kijk uit! BOKT"
whahaha dat is wel een goed Maar hij is van mn moeder die waardeerd het niet als ik ga knutselen met dat ding
Bellatrix schreef:Dus als we twee idioten zien rennen zijn jullie dat. , zal er wel heel bijzonder uit zien. Zucht... Ik moet nog programma samenstellen voor zondag. Maar dat ding op de site vind ik niet handig. Dit weekend maar eens na kijken.
Dat ga ik inderdaad ook doen denk ik . Dan kun je ook overlappen qua tijden, wat op de website niet kan.
Als zulk weer is doe topje aan met panterprint kort broekje en teen slippers en zondag spijker rijbroek met conac laarzen en hv polo bruin thirt
moonforever schreef:Als zulk weer is doe topje aan met panterprint kort broekje en teen slippers en zondag spijker rijbroek met conac laarzen en hv polo bruin thirtWow, dat je nu al weet wat je volgende week aan gaat doen, dat is pas voorbereiding!
ik laat er voor alle 3 een maken,met mij gaan mee:Ik dus,Deviltjh,DonbluboBeany001dus we lopen alle 3 met namen rond
Het zit fijnste dus doe ook snel aan he ben ook super voorbereid behalve me paard die staat nu 3 dagen stil vanwege de hitte hihi alleen strand ritten das niet echt werken he
Ik heb net een tshirt besteld voor volgende week http://www.wehkamp.nl/damesmode/grote-m ... ,4,17&SM=1En dan ga ik achterop waarschijnlijk nog iets zetten.
T-shirt, goed idee... ik heb nog wel textielstiften, ff truitje scooren en kliederen maar..Wat schrijven jullie erop? Misschien Gebruikers naam ofzo?
Ik denk dat ik masker op zet hahahaha ben ook verlegen whihi en bang weet iemand dat vegatarish dingen zyn
Yeaaah, leuke post binnen gehad Ohjaa, als je deze stuiterende bejaarde sok ziet langs komen mag je me aanspreken hoor