KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 21:51

Was de jury zo streng,
Ik ga in april een keer groentjes starten kijken waar we staan.

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 21:55

Goedeavond, ga zo even bijlezen, loop wat pagina's achter zie ik 8-)
Hier ook nog een wedstrijdganger. Meneer was een beetje fris :+ waardoor ik weinig controle had en dus een paar grove fouten maakte. Er zaten ook goede stukken tussen en aangezien mijn voorbereiding verre van optimaal was, ben ik niet ontevreden. Het was bedoeld als trainingsrondje, hebben weer genoeg meegekregen om aan te werken en volgende maand gaan we het gewoon opnieuw proberen ;)

Onze buitenbak kan heel veel hebben dus ik hoop dat die wel te doen blijft. Morgen eerst maar eens lekker een flinke buitenrit.

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 21:58

Degene die 1e was in het M2 had 174 punten geloof ik? De andere weet ik niet, er was in ieder geval niemand met winst.

De jury heeft het L1 t/m het M2 gejureerd. Ik denk dat ze wel terecht gejureerd heeft, mijn commentaar en punten klopten wel.

Vind dat Staar en jij het goed hebben gedaan hoor Liesbeth! Genoeg om aan te werken maar daar is het een trainingsrondje voor! Jullie zijn in ieder geval weer flink gegroeid als dressuurcombinatie sinds juni!

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:05

lrtj_ schreef:
Was de jury zo streng,
Ik ga in april een keer groentjes starten kijken waar we staan.

In het m2 had niemand winst, maar bij mij klopte me punten wel :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:12

Okee,

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:22

Mijn ex heeft een nieuwe vriendin, best wel een beetje gek. Nadat ik 8 maanden een relatie met hem heb gehad.
Maar ach, morgen weer lekker naar mijn grooote vriend Kingie <3

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 09:51

@ flooredking : waarom vind je dat gek?
ja heerlijk naar de paardjes <3

Denise_billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:07

Oo wat jammer van je wedstrijd! Hopenlijk is hij volgende keer wat rustiger. Ik longeer de mijne altijd voordat ik m de trailer opzet. Dan is ze op wedstijd wat minder fel (heb een poosje een bok/steigerpaard gehad) werkte bij de mijne altijd prima.

Jammer van je ex zeg.. Zijn jullie al lan uit elkaar? Hij moet toch ook verder met ze leven?

Ik heb een lekker avodje uit gehad in s' Hertogenbosch. Dat stappen in brabant is toch wel even anders als je amsterdam gewent bent..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:15

Goedemorgen,

Jammer van je ex floor,
Ik ken het gevoel maar soms is het beter zo.

Brabant daar schijnt het super gezellig te zijn, mijnn moeder komt er vandaan. Verder ben ik er nog nooit geweest.

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:41

lrtj leuk dat je in april groentjes gaat starten :j

Floor :(:)

Liesbeth jammer, volgende x weer knallen :j

Nou ik weet niet wat het is maar vanmorgen toch weer lopen stuiteren door de bak!
Eerst totaal in shock omdat ze bezig zijn een afdak te maken naast de bak en nu de palen erstaan en die zie je door het wind scherm = linksom niet eng en rechtsom, in de ankers en zoef weg,
toen iemand die tegen de wand aanreed= schijnbeweging
Lekker aan het galoperen, mooi ontspannen, hup een sliding stop ik bijna voorover eraf, want er lagen drolletjes op de hoefslag :')
en nog meer van dat soort acties, ja het ging lekker :):)

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:46

Jaa is ook zo, het is ook niet zo dat ik er verdrietig van ben! Het is alleen een raar idee. Vind ik, dat iemand waar je zo lang gek mee was nu met een ander meisje op bed ligt te zoenen. Toch? Haha :')
En voor mij was het trouwens meteen klaar hoor, lang verhaal. Maar niet zo leuk uit gegaan.

Haha leuk is dat, van die paarden die dan op eens overal bang voor zijn, ik ken het. Van de domste dingen schrikken haha. Gelukkig is die van mij heel nuchter, maar soms is hij ook bang van een balk die al het hele uur op de grond ligt 8-)

Denise_billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:03

Haha oohh gelukkig maar! Probeer t een beetje van je af te zetten. Jij vind je kanjer vast ook snel weer!!

Ja.. Mijn pony is ook druk.. Net rondje bos met ze alle.. En op de terugweg begon ze te klooien en te drammen dus toen waren we op t thuis terrijn en toen begon ze te steigeren en merkte ze dat der achterhand al een stuk sterker was.. Dus kwam mevrouw steeds hoger en toen klapte ze om. Dus toen lag k met pony en al op de stenen.. Later gelukkig wel me pony weer rustig gekregen. En kon ik weer op een normale manier eraf. Gelukkig verder alles goed en niks aan over gehouden :)

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:59

Ja komt wel goed! Ben nog jong, heb aaaaaalle tijd. :)

Oh heftig zeg! Gelukkig dat je er niks aan over hebt gehouden! Bij mij is het ook een keer voor gekomen maar ik ben er toen net op het goede moment af gesprongen. Vind dat altijd zo naar vallen, achterover klappen met paard..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:04

Oohh jeetje,
Gelukkig hebben jullie niks,
Ik ben een poging 346623676323670943 tot kamer opruimen aan het doen.

Denise_billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:11

lrtj_ schreef:
Oohh jeetje,
Gelukkig hebben jullie niks,
Ik ben een poging 346623676323670943 tot kamer opruimen aan het doen.

Hahaa aahhww sterkte..:p

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:14

Dankje ik ben al aardig ver ga zo weer verder haha. Maar wel een foto van hoe het was en hoe het opgeruimd is

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:35

@ mariz : Ohw weer lekker frisjes :P altijd leuk al die dingen die ze opeens eng vinden :?
@ flooredking : het is ook een raar idee als je erover nadenkt, ik denk daar soms ook nog wel eens over na, maar genoeg leuke jongens. Alleen nog vinden :+
@ Denise_billy: Dat is even schrikken zeg! gelukkig is het dan nog goed gegaan en hebben jullie er niks aan over gehouden
@ lrtj_ : kameropruimen haha hier hetzelfde probleem, het lukt me nooit maar succes :)

Ik heb toenstraks springles gehad, grote ramp. Vorige week hadden we voor het eerst een waaier gesprongen, dat volledig fout is gegaan. Cavella is er toen ingevallen en ze had zich pijn gedaan. Vandaag dus weer springles, maar ze wou niet. Vertrouwen was volledig weg. Normaal trekt ze naar de sprong toe, maar ze was niet vooruit te branden. Gingen op hindernis af, ze stopt en toen sprong ze en toen kwam ze alweer verkeerd neer en liep alweer niet goed. :( Ik ga tijdelijk maar stoppen met springen en het daarna weer opbouwen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:37

Ohww dat is niet prettig,
Hopen dat het springen na de stop beter gaat.

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:40

Het gaat normaal altijd goed, maar ze is volgens mij geschrokken van de valpartij van vorige week. Heb eigenlijk volgende week onderlinge springwedstrijd. Misschien dat ik nog laag parcourtje doe en dan tijdelijk stop. Ga in maart 2 weken op vakantie en denk dat ik daarna weer ga opbouwen met springen.

Al goed gelukt met opruimen?

Denise_billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:45

Vervelend ze van je springles! Misschien idd een een stapje terug en weer vertrouwen opbouwen:) hopenlijk gaat t na je vakantie beter

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:03

Half haha ga nu even tv kijken eten en dan naar stal en da ga ik vanavond mijn lst inruimen en stofzuigen en dan ben ik ook weer klaar.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:43

Zo dat klinkt inderdaad wel als strenge jury als de nr 1 ook maar 174 punten had.

@ mariz: ook geen saaie rit gehad zo te lezen :P

@ Denise: jeetje eng zeg achterover klappen, gelukkig maar dat je er niets aan hebt over gehouden.

@ SRY: wat vervelend zeg dat het fout is gegaan en daardoor het vertrouwen weg is. Misschien inderdaad even beter om het te laten rusten en later weer op te pakken.

Ik wilde eerste op een pad wat dressuur gaan oefenen maar uiteindelijk met een stalgenoot een buitenrit gemaakt. Was voor mij alweer een tijdje geleden om als leidpaard voorop te gaan maar Mexx was super braaf. Hij heeft alleen iets met bruggen, is ook zoiets he. De eerste brug is eigenlijk de simpelste maar daar weigert ie pertinent overheen te gaan als ik erop zit. Dus ernaast eroverheen gegaan en daarna de bruggetjes in het dorp, die makkelijk 3x zo smal zijn met kettingen en toestanden, zelfs eentje die beetje in een punt loopt omhoog, maar daar loopt ie dan weer normaal overheen :? gelukkig hier geen last van overmatige frisheid, al liep ie wel lekker door.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:53

Hoi!
Wat gaat het hier snel zeg :oo

Vanochtend kinderfeestje gehad bij de manege. Pony's waren gelukkig erg braaf (je weet het maar nooit met dit weer) en de kinderen vonden het heel leuk. Daarna nog m'n eigen paard gereden. Hij had een beetje spierpijn, maar hij liep na een tijdje wel fijn :D

@Myour: fijn dat je tweede les ook bevestigd is! En schaatsen in de buitenbak := Paar jaar geleden kon dat hier ook :P En lekker op buitenrit geweest zo te horen.
@flooredking: handig dat je dat krijgt van je werk :D
@lrtj_: niet heel snugger om dan te gaan sproeien :')
@HafNap: super goed zeg *\o/*
@iSaBeLL: jammer dat je wedstrijd niet zo goed ging
@SRY: wat balen van je springles :(:)

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:55

Gelukkig is dat niet onze buitenbak :D die bij ons is wel hard maar er lagen gelukkig geen plassen in. Denk dat ik morgen of in de bak wat stapwerk ga doen of buiten.

Fijn dat het rijden goed ging, en dat de paardjes braaf waren met dit frisse weer :)

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:56

Kan je leuk buiten rijden bij jou in de buurt?