KNHS instructieweken 2013 pony's!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dilay_Romy

Re: KNHS instructieweken 2013 pony's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 21:44

Ik heb een schimmeltje op de manege ingereden echt een rotbeest maar ik hield van hem vanwege zijn uitelrijk ahahahahXD.

Welshfan jaa na een tijdje gaf ze zichzelf ook wel over! was echt mooi om te zien hoe mooi ze ineens kon lopen ahahah.
Oo das wel minder maarja ik zou niet eens op die van mij kunnen opstappen na zo lang stilstaan(3 dagen is echt de max hoor ahahahh)

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 21:50

WEl jammer dat ik jullie niet allemaal kan ontmoeten hoor(eigenlijk maar 1 iemand wahahXD ) derest gaan zowat allemaal naar week 8 die echt actief zijn op dit forum! wat nemen jullie eigenlijk allemaal ong mee voor de pony's? eigenlijk zouden we een forum moeten maken met allemaal lijstjes van dingen die we meenemn voord epaarden voor inspirtatie

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:13

Dilay_Romy schreef:
WEl jammer dat ik jullie niet allemaal kan ontmoeten hoor(eigenlijk maar 1 iemand wahahXD ) derest gaan zowat allemaal naar week 8 die echt actief zijn op dit forum! wat nemen jullie eigenlijk allemaal ong mee voor de pony's? eigenlijk zouden we een forum moeten maken met allemaal lijstjes van dingen die we meenemn voord epaarden voor inspirtatie

Naar welke week ga jij dan?

Ik twijfel ook erg tussen week 7 en 8, want naar 8 gaat bijna iedereen uit dit topic en dan ben je toch sneller geneigd voor 8 te kiezen :+

Ik denk gewoon dat ik alles uit mijn zadelkast meeneem wat ik nodig zou kunnen hebben.
Alleen dan wordt het heel krap want mijn dekjes, dekens en zadel zitten niet in die zadelkast, en die zadelkast is ongeveer een halve meter breed en 1,80 hoog..

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 06:44

Ooeh Maud gelukkig niet gezandhapt!!
1,77 is echt hoog!

Dilay_Romy meestal als iedereen zich ingeschreven heeft komen er meer mensen in het topic. Dan komt er voor elke week een HK topic en word hier alleen af en toe gepraat. In het Hk topic worden ook lijsten en andere dingen besproken.

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 11:32

Oo okeee is goed ja ik ben in week 8 naar een ander kamp dus dan kan het echt niet!
hahaha nouja als je al zo'n grote zadelkast hebt w;haha ik heb er twee die ook groot zijn en nog niet alles past erin maar ik heb ook allemaal VD spulletjes!

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 11:35

@ayleen is idd erg hoog! Niet helemaal mijn voorkeur maar hij is ernaast super lief en kan ook best leuk lopen.

Ik had mijn eigen koffer en dekjes + borstels al een paar dagen van te voren klaar en moest dan alleen nog zadel en hoofdstel dacht ik, moest helaas nog meer :o

Ehm wij hebben thuis een hele zadelKAMER! Maar is wel van ons allemaal thuis en meerdere paarden + 2 hele grote kisten voer.

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 11:37

@ maud noujaa na zo lang stilgestaan te hebbne is het nog wel te begrijpen(niet negatief bedoeld:S)
Jaa vaak is dat ook vorig jaar was ik mijn bodyprotector vergeten maar dat meot ik nu echt neit doen met die cross!
volgensmij mag je niet eens crossen zonder of wel?

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 11:42

Hij was wel alweer 2 dagen gelongeerd en ik heb ook eerst 15 minuten aan de longe gereden.
Je mag wel zonder bodyprotector, zij hebben alleen liever dat je hem aan doet (en als je er een hebt zou ik hem ook gewoon aan doen). Ik heb er geen en ga niet voor die ene keer zoveel geld uitgeven (zou ook niemand weten om te lenen).

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 11:44

Jaa okee als je hem longeeerd
het verschilt per paard kijk ik heb natuurlikj weer zo'n sukkeltje die dan helemaal uit zn dak gaat ahahhaahha;p
Jaa snap ik mijn moeder had hem gekocht omdat ik op een of ander racemonster ging springen ahhaa en toen vond ze het wel zo fijn dus maar stel dat ik hem vergeet dan kan het nog wel!.

Misschien kun je hem van iemand die dan toevallig geen les heeft lenen!

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 13:40

Ik heb laatst ook op een paard van 1,80 gereden
Is toch wel een hele overgang van een pony naar gelijk zo'n groot paard!
(die ook veel ruimer loopt dan mijn pony)
Maar gelukkig ben je blijven zitten :D

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 14:27

Ik heb al super lang niet meer op een paard gezeten!
Pony's zijn coool :+

dominiquew

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 14:31

Ik rijdt wel is op een paard van een vriendin, maar dat is dan echt weer wennen haha :P

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 15:49

mijn moeder had vroeger een paard van boven de 1.80 en daar mochten wij dan op stappen (hij was echt super lief!) en dat was dan net een groot schommel paard!

haha ayleen pony's zijn idd cool!!!!

ik kan er wel een lenen maar heb pas een keer met bodyprotector gereden en daarna niet meer omdat ik het maar vervelend vond, dus denk niet dat een vreemde dan wel fijn zit. onze pony's zijn niet gemeen met rijden dus vertrouw erop dat ze me dan ook wel zullen laten zitten. :P

ik ga vanavond nog een sinterklaas surprise doen met vriendinnen :+ door pww zo laat. en we gaan ook nog de film 2012 kijken! :o

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 18:14

Ik heb 1x zelf een crosstraining gereden waar een body protector wel verplicht was, dus had ik die van mijn moeder aangetrokken, want ik ging ook niet voor 1x eentje kopen.
Opzich was hij redelijk verstelbaar, maar wel iets te groot, maar het ging prima.

Tot het afstappen, normaal vang je jezelf op, alleen doordat ik mijn rug niet kon buigen, ving ik mezelf niet op en viel hup, achterover toen ik neerkwam :P

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 18:24

Ik spring en cross altijd met bodyprotector.
Dat ding heeft al meerdere keren m'n rug gered! Ik val namelijk altijd plat op m'n rug! Haha

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 19:22

Jaa klopt maar ik zie mezelf ook nog wel gaan met pony en al hahhaXD

Ik heb net nog op Romy gereden in het begin wel weer telkens bokken;p
Maar naar een tijdje gaf ze zichzelf eindelijk over en begon ze zelfs schouderbinnenwaards te rijden!.
Dus nu heel fijn gereden daarna nog ff op het paard van mijn vriendin gezeten en op die van mezelf
Na een tijdje eindigde we met zn 3 hahaha ik denk dat er nog wel foto's van op bokt komen!

dominiquew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 11:30

Whieee, ik krijg nieuwe handschoenen, en een nieuw shabrak (of hoe je dat schrijft) voor kerst :D

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 18:45

Super leuk! hoe ziet het shabrakje eruit?
er word de laatste tijd bijna niks meer gepost trouwens whahahXD

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 23:00

Dilay das helaas ieder jaar zo maar als de huiskamer topics komen wordt er weer meer gepost.

dominiquew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 08:32

Dilay_Romy schreef:
Super leuk! hoe ziet het shabrakje eruit?
er word de laatste tijd bijna niks meer gepost trouwens whahahXD

knal roze haha, me moeder dacht er anders over haha, maar wilde eerst een andere maar die was er niet
:D

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 10:19

Super leuk!! ik heb zelf een roze shabrak met hartjes gemaakt dat maakt mijn haflinger pas echt een barbie hahahaXD ik heb heel veel roze dekjes maar nog geen knal roze!
Zal leuk bji die van jou staan!

@ maud altijd als ik eerst keek stond mijn hele email vol gespamd en nu telkens nada ahahaXD
Nouja dat word wachten op de huiskamer topics

dominiquew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 10:30

hahah ja inderdaad! ik had gewoon echt nieuwe nodig.. ik heb maar 2 knappe, dus als ik geld over heb ga ik maar weer wat nieuwe kopen. :D

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 12:04

Haha das waar! Daarom heb ik bokt op een ander email adress gezet. Als je in een beetje drukke week gaat zijn de huiskamertopics soms gewoon niet bij te houden. Bij ons hadden ze ook een whattsapp groep gemaakt, maar dicht bij kamp als ik dan 1,5 uur niet keek had ik 100 berichtjes! Was wel gezellig!
Wat leuk dat dekje!ik heb geen roze maar heb wel een knal gele (was vorig jaar kanarie!)

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 12:13

Roze dekjes brengen mij ongeluk :p altijd als ik ze om heb dan val ik eraf hahaha!
Dus wie wil van mij 2 roze ongebruikte dekjes ? :p

Jaa in die w'app groep werd zo veel gepraat! Was soms gewoon niet bij te houden!

Mijn wedstrijd vandaag was drama!
Pony kwam niet uit op de 1 na laatste sprong dus maakte een enorme noodsprong, daarna wou hij niks meer springen hij was echt bang! Zo zielig!!
Gelukkig bij heeft hij daarna nog een hindernis bij het lossprongen gesprongen en hebben we het goed afgesloten!

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 12:18

Huiskamertopic lijkt me idd heel gezellig! Dan weet je wie er allemaal komt in week 8.

@Ayleen; ja, roze is altijd leuk! Mijn pony was bij de vorige eigenaresse altijd in het roze (met de trektochten) en dat staat hem zooo leuk!
Ohh, ik zie hem al helemaal bang zijn. Maar gelukkig heb je het goed afgesloten!