Jammer dat het weer even achteruit gaat, maarja niet alles is van de ene op de andere dag over helaas haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pipo schreef:een virusje is ook niet gelijk weg. Lang leve de antibiotica!!!
darwin schreef:Bedankt Ellen, als iedereen nou op hem stemt die in dit topic gereageerd hebben, dan is het " kat in het bakkie " hahahhaha.
Sientje schreef:Als het niet besmettelijk is, zet je dr toch gewoon een van je volwassen paarden bij? Júist voor die kleintjes, is dat alleen staan niet goed.
darwin schreef:Sientje schreef:Als het niet besmettelijk is, zet je dr toch gewoon een van je volwassen paarden bij? Júist voor die kleintjes, is dat alleen staan niet goed.
Maar dat is juist het probleem, het is WEL besmettelijk !
Je denkt toch niet dat ik daar mijn gezonde paarden willens en wetens aan blootstel![]()
Zo gauw het mogelijk is zet ik er echt wel een andere bij, ik zou het ook fijner voor hem vinden, maar het kan nu gewoon niet.
Sientje schreef:darwin schreef:
Je denkt toch niet dat ik daar mijn gezonde paarden willens en wetens aan blootstel![]()
Zo gauw het mogelijk is zet ik er echt wel een andere bij, ik zou het ook fijner voor hem vinden, maar het kan nu gewoon niet.
Ehm, een virus gaat 9 vd 10x door de lucht, of het moet om een 'zwaar' virus zoals rhino oid gaan. Welk virus heeft 'ie dan? Als 'ie AB krijgt is d'r kennelijk ook een bacteriële infectie?
Sientje schreef:darwin schreef:
Ehm, een virus gaat 9 vd 10x door de lucht, of het moet om een 'zwaar' virus zoals rhino oid gaan. Welk virus heeft 'ie dan? Als 'ie AB krijgt is d'r kennelijk ook een bacteriële infectie?
Sientje schreef:Mossel schreef:Volgens mij gaat het topic hier niet over. Zullen we het gewoon gezellig houden? Zulke dingen kunnen ook via PB
Lijkt me juist wel handig om openbaar te bespreken. Kennelijk is het oprecht informeren naar medische info niet gezellig. Het zij zo.
darwin schreef:De DA heeft gezegd dat voorlopig de eerste 6 tot 10 dagen , alles wat hij uitproest heel besmettelijk is, of moet ik nu ook aan mijn DA gaan twijfelen ?
Sientje schreef:Ik reageer op medische dingen die in dit topic worden genoemd. Zelf een topic openen lijkt me zinloos, het is mijn veulen niet.
Mendy_Zabbel schreef:Sientje schreef:Ik reageer op medische dingen die in dit topic worden genoemd. Zelf een topic openen lijkt me zinloos, het is mijn veulen niet.
waarom blijf je dan zo "hameren" voor iets wat niet van jou is???
ff vraagje:
ik heb een baby van 4.5 mnd wat beetje verkouden is nu
dochtertje van mn vriendin werd t weekend 1 jaar maar had de waterpokken
moet ik dan toch naar die verjaardag gaan en het risico nemen dat mn baby ziek wordt?????
sorry maar ts neemt ook geen risico want een virus kan op ieder paard anders uitpakken dus groot gelijk dat ook zij geen risico neemt en t knappe ventje ff paar dagen apart houdt!