Volgend jaar ben ik ook van de partij. Ziet er uit als een ontzettend fijn concours
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar de kwaliteit is top hoor!! 
En dat ligt helemaal aan mij hoor, niks op Lauke aan te merken 
Anandi_ schreef:miranda21 schreef:Oh, volgens mij moest ik na jou toch? Of nou ja, nummer 3 was uitgevallen, dus ben maar achter jou aan gegaan. Maar wat een gaaf beest zeg! Zag er goed uit! (van wat ik heb gezien natuurlijk, had m'n handen vol aan een nogal woeste Fries, haha..Waren er 's ochtends heel vroeg ook al fotograven?
Ring 9 en 10 om half 9? Zdressuur
Zwart paard met dubbele diamanten frontriem?
Stang en trens is en ik had een cap op.) Proef was dan ook niet echt geschikt voor fatsoenlijke foto's, sorry Lauke!

dominiquesr schreef:Haaai, zo heb gereden. Er stond wel iemand foto's te mkn van mij.. Maar wie ..?
De proef ging niet zoals ik wilde, pony was vervelend, kwam telkens tegen de hand en heb de eerste proef afgegroet, tweede ging ook kt maar ben wel door blijven rijden. Wacht nu op mijn punt(en).
Gene die foto's gemaakt heeft.. Zou je ze willen pben ?

dominiquesr schreef:Haaai, zo heb gereden. Er stond wel iemand foto's te mkn van mij.. Maar wie ..?
De proef ging niet zoals ik wilde, pony was vervelend, kwam telkens tegen de hand en heb de eerste proef afgegroet, tweede ging ook kt maar ben wel door blijven rijden. Wacht nu op mijn punt(en).
Jammer van je proeven, heb je in je 2e proef wel nog winst gereden?

xx_star_xx schreef:dominiquesr schreef:Haaai, zo heb gereden. Er stond wel iemand foto's te mkn van mij.. Maar wie ..?
Bij mij ging ´t ook niet echt heel goed ofzo.. khad maar 5 min kunnen losrijden (we waren verkeerd gereden.. ) maar toch 3 wp en een 6e prijsJammer van je proeven, heb je in je 2e proef wel nog winst gereden?
![]()
Tijdens mijn 2e proef werden foto's gemaakt, zou diegene die dat gedaan heeft ook naar mij willen pb'en?
miranda21 schreef:Haha euhm, niet zo best..Dankjewel Anandi_
Denk dat ik je gezien heb ja.
Tis altijd weer spannend op zo'n groot veld vind ik.
Hoe heb je gereden met je woeste fries?
Hij liet wel zien dat ie mooi is.
Hij was erg enthousiast maar liep dwars door m'n hand heen, dus van een gecontroleerde proef was niet zoveel sprake en de punten waren dan ook niet zo best zegmaar. Maar ach, we weten in elk geval wel weer waar we aan moeten werken, haha..
Lauke schreef:nee, volgens mij geen haflinger gezien