Ohwww haha,ja Nestor is inmiddels ook stoerder en sterker geworden en is waarschijnlijk gewoon blij dat zijn grote "broer" terug is waar hij nu lekker mee kan stoeien.
lees nu net jouw topic. Knap werk hoor. Hij ziet er al veel beter uit.
Is ook een van mijn grote angst om een paard van mij tegen te komen die er slecht bij staat.Zou hem of haar ook terug halen. Hoewel het fin. mss niet ideaal zou zijn. Plek geen probleem.
whaha dat filmpje.. een lesje natural horsemanship geleerd door het paard zelf.. geweldig.
Bassenqua
Geplaatst: 01-03-12 10:20
TS ik ben bang dat je niet hoeft te verwachten dat de dieren bij haar weg gehaald worden, heb ditzelfde afgelopen zomer meegemaakt. Heb je er al iets van vernomen?
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 01-03-12 10:27
Ik ben hier eventjes niet geweest en wat een verschil zie ik opeens! Haiko ziet er echt heel goed uit! Fijn om ook de rijfoto's te zien. Het gaat de goede kant op!
Nee ik heb nog geen terugkoppeling gehad, heb wel gehoord dat het een grote drukte daar geweest is maandagmiddag, DP enzo.. Ben heel benieuwd wat hun bevindingen zijn.
Ook hier weer een stille meelezer! Erg fijn hoe het er nu met hem voor staat! En echt een goeie actie van je om 144 erbij te halen! Hopen dat je er wat over hoort!
haha vet grappig! ik heb net je topic gekeken zonder te weten dat 't t zelfde paardje is als van dit topic!! wauw hij ziet er echt goed uit!! super gedaan!!
Wauw, wat is het een prachtig paard geworden ! Helemaal tegek, mensen zouden een voorbeeld aan jou moeten nemen. Wat jij allemaal over heb gehad voor dit prachtige beestje ! & hoe goed hij er nu uit ziet. Respect
ik kijk net op jouw topic,en zie hoe hij er nu uit ziet.super! ik ken de stal waar hij stond,en zover als ik nu weet zijn alle pensionklanten nu weg,ze heeft volgens mij alleen nog een paar paarden van haar zelf er staan,ik hoop maar dat er een beetje toezicht op blijft anders vrees ik het ergste,ik hoorde dat er amper voer was voor die paarden,te erg voor woorden.en ik hoorde inderdaad ook dat de dierenpolitie is geweest,nu hopen dat zo iemand nooit meer een pensionstal mag beginnen.