Ik hoorde net van Wenda, die heeft een minder fijn kampioenschap gehad!
Amyyy
Geplaatst: 21-08-11 17:16
Haha, echt? hoe heet je helemaal? en als hoeveelste moest je? Ik weet niet of ik het me nog kan herinneren hoor Kon je mijn kriebel handschrift lezen? whaha
Ik moest wenda eigenlijk ook schrijven, wat is er precies met haar gebeurt, weet jij dat misschien? Iets met de donder en bliksem, en dat ze een flinke knal heeft gemaakt. Maar hoe is het nu met haar? Heeft ze iets gebroken, of weet jij ook niet?
Ja, als het goed is wel... Ik was 4e. Ik had bij jouw jury 214 punten, kon me niet echt vinden in het commentaar en volgens mij had jouw jury mij ook een stuk lager staan!
Ik zal wel een korte termijn geheugen hebben ofzo. Maar de jury zei bij iedereen eigenlijk bijna het zelfde, stond zeker ook iets op van te weinig lengte buiging, te veel buiging in de hals? en te weinig sprong, voorwaarts houden in de over gang, achterhand scheef, achterhand meer meenemen, meer verruimen, slingerd over ac lijn en niet gesloten, blablabla. Dat was eigenlijk het enigste wat ik op moest schrijven, verder niks haha
Ja, en ik heb net de film na zitten kijken en kan me er gewoon echt niet in vinden: Achterhand meenemen, geen verruiming (3x maar liefst), en meer buiging in de contra... Maar goed, dat hoort er ook bij, zijn kijk is weer anders dan de mijne!
@talented: ik dacht dat bij het vereden worden van de finale er dan ook nog een aantal afvallers zouden zijn voor de hippiade afvaardiging, dus vandaar dat ik zei dat iedereen dan mazzel had dat iedereen door mocht! Ik heb het dus verkeerd begrepen! Het is idd jammer dat de finales afgelast zijn en er nu geen kampioenen zijn!!
Denise82
Geplaatst: 21-08-11 18:21
Amyyy schreef:
heb je het filmpje op de computer staan? ik begin steeds meet denk ik te weten wie jij ook al weer was!:D haha
Nee, we hebben hem net aangesloten op de tv! Maar ik ben hem aan het uploaden dus kan straks wel even een link naar je sturen!
sassie81
Geplaatst: 21-08-11 18:24
Ik reed in ring 9 in de m1. Met een klein zwart knap hengstje
Arielle_
Geplaatst: 21-08-11 18:24
Ik wil 'm ook zien Denise! Heb je nu al 2 dagen niet zien rijden, haha.
Dan zal ik wel gewoon een link in dit topic zetten! Dan kan iedereen hem zien, tenminste de Brabantse bokkers dan!
Amyyy
Geplaatst: 21-08-11 18:29
hihi, oke, dan zie ik hem vaneigens verschijnen. Ik wil jullie niet boos/teleur/weetik veel wat, maar het is hier nu hardstikke mooi weer, en op een buitje na, heeft het hier helemaal niet geregend:$
Ja, hier heeft het ook 3 druppels geregend... Bedankt KNMI!
mychamp
Geplaatst: 21-08-11 18:32
Jeetje het was echt schrikken vanmorgen met Wenda. Er was weer zo'n .... die een paraplu midden op het veld opendeed voor haar paard zijn neus, waardoor hij heeeeel hard aan de kletter ging. daarom was hij richting het losrijterrein ook al zo lastig. Ze klapte er echt behoorlijk af. Hoop dat ze snel opknapt...
Mijn proefje ging een stuk beter dan gisteren. wat jeugdig maargoed, hij is pas 4.
Maar wanneer hebben ze die ambulance eigenlijk gebeld? Ze heeft er wel een uur gelegen! Je zult maar een hartaanval hebben..
Amyyy
Geplaatst: 21-08-11 18:37
om kwart over negen is ze er van af gevallen, en de ehbo was er meteen bij, in het begin leek het nog al mee te vallen vertelde ze maar toen kwam de zwelling opeens. En toen heeft de ehbo om 2 minuten over half 10 112 gebeld. Slechte ontvangst, dus het was een beetje lastig communiceren. Het is voor de ambulance 20 minuten rijden, en om 10 voor 10 was die er ongeveer. Ja heb even met de ehbo staan praten hihi
edit: typo
Laatst bijgewerkt door Amyyy op 21-08-11 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt