Gefeliciteeerd en fijne feestdagen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
doei schreef:Carmen is het misschien een idee om een boek hierover te schrijven?
Alvaro en jij hebben zo een strijd geleverd, lijkt me dat deze periode je niet in de koude kleren is gaan zitten![]()
Lijkt me een mooie "punt" achter dit hoofdstuk uit jullie leven. Eind goed al goed![]()
Myrthe
doei schreef:Carmen is het misschien een idee om een boek hierover te schrijven?
Alvaro en jij hebben zo een strijd geleverd, lijkt me dat deze periode je niet in de koude kleren is gaan zitten![]()
Lijkt me een mooie "punt" achter dit hoofdstuk uit jullie leven. Eind goed al goed![]()
Myrthe
Sodeletuut schreef:Toen (na een dikke maand) zijn we gaan bellen met onze advocaat, we misten onze vent ontzettend en we vonden het vreselijk dat hij zo ongelukkig was. Toen hebben we toestemming van de advocaat gekregen af en toe bij Alvaro langs te gaan. Dit mocht alleen niet verteld worden op internet, dus daarom heb ik tegen iedereen moeten zeggen dat we niet bij hem langs zijn geweest, hier wil ik graag mijn excuses voor aanbieden..