Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Atina schreef:Hoi TS,
Ik heb je topic vanaf het begin gelezen. Een vriendin van mij werkt in de kliniek Utrecht en van haar heb ik het verhaal van de andere kant gehoord. Dat is wel erg apart. Zij vond het ook om te horen dat jij je verhaal beschrijft op bokt. Zo kan ik haar op de hoogte houden van het herstel.
Succes met alles en mocht je vragen hebben aan haar, dan wil ik deze best voor je stellen.

vind het niet zo vreemd dat ze nu moe is na de hele dag buiten estaan te hebben. vooral de laatste dagen op de kliniek waren natuurlijk erg stil en saai en nu staat ze weer in een omgeving vol met prikkels en grasjes en weersomstandigheden waar het lichaam op in moet spelen. en natuurlijk heeft haar lichaam een enorme klap gehad van alles. mijn merrie is het weekend van fifi's ongeluk doodziek geweest en dat kan ik nu ook nog heel goed merken aan heel veel dingen terwijl zij wel al helemaal beter is. een lichaam krijgt dan zoveel te verduren en dat merk je voorlopig nog wel even.
heb toch al veel wonden gezien die erg waren maar deze was wel echt heel erg eg..
maar de laatste foto's zien er al zoveel beter uit en jou verhalen wauw.. wat een super baasje ben jij.. ! ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe de wond er nu uit ziet..