Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
echt een leukerdje! Met springen mocht ik op een paard van Maarten wat zijn die paarden super zeg!
Heb ook nog even op Zalza gezeten maar nee niet een paardje voor mij je kan niet eens normaal je been aanleggen of zen hoofd gaat al de lucht in en wilt eigenlijk wegrennen haha. Niet te min als je door zit op dat paard loopt ze heerlijk haha 

Ik had het juist andersom, ik kon echt niet doorzitten op Zalza, terwijl ik Speedy echt best lekker vond zitten! Die lijkt qua draf erg op Puck!
En wat bedoel je met Echt niet Mandy?

veerkee schreef:weten jullie eigenlijk achter hoeveel weken we die film opgestuurd krijgen?? of hoe was da vorig jaar ofzo?
Toen hadden ze trouwens niet gezegt dat het een bepaalde tijd na het kamp zou komen dacht ik....

maar was wel blij dat ik naar huis kon stiekem
Maar meer omdat mijn paardje dan niet goed was. En ik echt dood op was haha (Van de korte nachten en de zware dagen haha )
en paardrijden haha.

veerkee schreef:ik ga volgend jaar zeker weer, maar helaas misschien niet meer met mijn schimmel (die van mijn week weten)
![]()
want die word volgend jaar zomer verkocht omdat ik over moet naar de paarden